Coupé prevzema tehnično zasnovo običajnega cayenna, od njega pa se razlikuje predvsem po nižji strehi, ki se spušča proti zadku že ob B-stebričku. V primerjavi z običajnim modelom ima tudi položnejša A-stebrička in vetrobransko steklo, streha pa je za 19,8 milimetra nižja. Ena od njegovih posebnosti je pomični zadnji spojler, ki se dvigne za 13 centimetrov pri hitrostih nad 90 kilometrov na uro.
Druga vrsta je namenjena dvema potnikoma. Osnovna izvedba v zadku ponuja 625 litrov prostora za prtljago, različica turbo pa še vedno solidnih 600 litrov.
Sprva bosta na voljo izvedba s trilitrskim turbobencinskim motorjem V6 z 250 kilovati (340 KM), ki pospeši od 0 do 100 kilometrov na uro v šestih sekundah, ter izvedba cayenne coupé turbo, ki jo poganja štirilitrski V8 biturbo s 404 kilovati (550 KM). Ta ji omogoča izstrelitev do stotice v 3,9 sekunde.
Serijsko so med drugim vgrajeni prilagodljivo podvozje Porsche ActiveSuspension Management – PASM in paket Sport Chrono, avtomobil pa je obut v 20-palčna platišča. Za izvedbe z vrha ponudbe bodo med drugim na voljo tudi sladkorčki, kot so streha iz ogljikovih vlaken ter 22-palčna platišča.
V Nemčiji bo treba za osnovni model odšteti najmanj 83.711 evrov, za izvedbo tubo z vrha ponudbe pa 146.662 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje