V ožji krog so se uvrstili modeli iz najrazličnejših segmentov, od mestnih malčkov, prek križancev do premijskih limuzin. Ob tem velja omeniti, da je letos kar pet izmed sedmih kandidatov pripada evropskim znamkam, dva pa sta japonska. Med najboljše se tokrat namreč niso uvrstili niti en ameriški ali korejski predstavnik. Med finalisti prav tako ni električnih modelov ali modelov, ki bi bili že zasnovani kot hibridi.
Finalisti so ...
Za žlahtni naslov se bodo v finalu potegovali alfa romeo giulia, citroën C3, mercedes-benz razreda E, nissan micra, peugeot 3008, toyota C-HR in volvo S90/V90.
Do zdaj je z devetimi naslovi Evropski avto leta največkrat slavil Fiat, ki mu s šestimi oziroma petimi naslovi sledijo Renault, Ford in Opel. Letos ima kar dve železi v ognju skupina PSA, ki je s Peugeotom ta naslov do zdaj osvojila štirikrat, s Citroënom pa trikrat. Po izpadu fiata 124 in maseratija levante, z giulio na ugoden razplet še vedno upajo Italijani, ki so naslov nazadnje dobili leta 2008 s fiatom 500.
Med uglednimi izpadlimi velja omeniti audija A5 in Q2, jaguarja F-pace, renaulta megana in scenica, škodo kodiaq, teslo model X in volkswagna tiguana.
Glasovanje poteka tako, da ima vsak izmed 58 članov žirije na voljo 25 točk, ki jih mora podeliti vsaj petim kandidatom. Spomnimo, da je na zadnjem izboru slavila opel astra, lani volkswagen passat, še leto prej pa peugeot 308.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje