Touareg se dobro znajde tudi na letališki pisti, pa čeprav ima za seboj pritrjeno letalo. Foto: Volkswagen
Touareg se dobro znajde tudi na letališki pisti, pa čeprav ima za seboj pritrjeno letalo. Foto: Volkswagen
Volkswagen touareg in boeing 747

Touarega so obtežili s 4,3 tone utežmi, tako, da je njegova skupna masa z voznikom vred narasla na 7.030 kilogramov.

Poleg tega je bilo volkswagnovo vozilo povsem serijske izvedbe z izjemno posebnega vlečnega adaptorja, ki so ga namestili na vlečno kljuko omenjenega potniškega letala. Zaradi varnostnih razlogov so se pri podjetju odločili vgraditi prenosno osovino iz modela z V8 motorjem. Po ocenah volkswagnovih strokovnjakov lahko touareg povleče tudi 200 ton, takšne predpostavke pa so potrdili tudi prvi testi opravljeni v Nemčiji.

Imeli bi še večjega in težjega
Vleka ogromnega boeinga 747-200 je bila za štirikolesnik mala malica, organizatorji pa so najprej hoteli še večjega boeinga 747-400, a je bilo avion za potrebe snemanja nemogoče dobiti. Testiranje touarega in njegove prikolice so dodatno otežili še slabi vremenski pogoji, od vetra spredaj, do velikih luž, ki so bile posledice dežja.

Voznik avtomobila Uwe Krieghoff, drugače VW-ov inženir, je vleko začel s polovičnim pritiskom stopalke za plin v drugi prestavi, ko pa se je začelo letalo premikati, je malo popustil plin in nadaljeval vožnjo po pisti s konstantno hitrostjo 8 km/h. Po 155 prevoženih metrih je Krieghoff začel zavirati in z avtomobilom s serijskimi zavorami uspešno prestal test.