Hilux je na trgu že osem generacij in več kot pol stoletja, to pa je druga prenova zdajšnjega modela. Hilux je skovanka besed high in luxury – torej visoki luksuz. Leta 1968 je bil to delovni stroj, a so že kmalu po tem Japonci to spremenili in ga začeli oglaševati kot vozilo za vsakdanje potrebe.
Iz generacije v generacijo so izboljševali udobje, od sedenja do hrupa in varnostnih sistemov, in ga poskusili izenačiti s športnimi terenci. Najnovejša pomladitev je bolj kot estetska tehnična.
Hilux bo ostal kleni terenec
V Avtomobilnosti smo se s prenovljenim hiluxom, ki je namenjen za "težek teren", spoznavali na najzahtevnejšem teremu, vojaškem poligonu. Hilux je z zadnjo prenovo dobil tudi nov, večji in zmogljivejši 2,8-litrski dizelski motor, zmore 152 kilovatov moči (204 KM) in 500 Nm navora. Pri Toyoti navajajo, da od 0 do 100 km/h pospeši v 10 sekundah, povprečna poraba plinskega olja je 7,8 l/100 km, izpusti ogljikovega dioksida pa 204 g/km. Oba podatka sta narejena po ciklu merjenja NEDC, in ne WLTP, ki predvideva porabo goriva in izpuste v realnem prometu.
Pri Toyoti so nam povedali, da se Toyota sicer prilagaja modernim smernicam, vendar oblikovno, hilux pa bo tudi v prihodnje ostal kleni terenec. Kljub temu je v kabini udobneje. Največja novost je nov osempalčni osrednji zaslon, prek katerega je mogoče upravljati vse funkcije multimedijskega sistema, ki je opremljen tudi s povezavama apple carplay® in android auto™. Na seznamu opreme so tudi pametni vstop, gumb za zagon motorja, satelitska navigacija, samodejna klimatska naprava, sprednji in zadnji parkirni senzorji, avdiosistem JBL z devetimi zvočniki in 800-vatnim osemkanalnim ojačevalcem.
Sedemsedežni hibrid prvič pri nas
Druga terenska novost, ki je sploh prvič zapeljala v Evropo in Slovenijo, je veliki športni terenec s sedmimi sedeži highlander, ki je, kot se za Toyoto spodobi, hibrid.
Pod motornim pokrovom se hibridni pogonski sklop druži z 2,5-litrskim bencinskim štirivaljnikom. Skupaj vozniku ponujata 182 kW oziroma 248 konj sistemske moči, kar zadostuje, da highlander kljub štirikolesnemu pogonu, samodejnemu menjalniku in teži z mesta do 100 km/h pospeši v 8,3 sekunde.
Pospeševanje se sicer konča pri številki 180, a pomembnejše je to, da se lahko vse do hitrosti 125 km/h pelje zgolj na elektriko, hkrati lahko z njim vlečete dve toni težko prikolico.
Kako sta se oba znašla na vojaškem poligonu v Pivki in kakšne strmine smo z njima premagali, pa v prispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje