Pri tej trditvi se zanašajo na izkušnje s saharskih sipin, tibetanskih prelazov in evropskega blata, radi se pohvalijo tudi z demoliranjem, ki ga je Clarkosonova trojica izvedla bolj za zabavo svoje milijarde gledalcev kot pa zato, da bi razbiti hilux nato pristal v Toyotinem muzeju. Da bi svoj ugled ohranil, so Japonci to legendo še okrepili, okrepili so podvozje, da zdaj zmore nositi 1050 kilogramov, še dodatnih 40 točk karoserije pa so zvarili.
Terenske sposobnosti smo preverili v zares zahtevnem blatu srbske Fruške gore, po stezicah v narodnem parku smo se vozili v spremstvu in pod budnim očesom okoljevarstvenikov.
Ker pa o hiluxovih terenskih sposobnostih nihče ne dvomi, so se tokrat Toyotini inženirji še bolj posvetili ureditvi kabine. Novi hilux je tako prostornejši, udobnejši in sploh urejen po zgledu Toyotinih osebnih vozil. To pomeni tudi z zaslonom na dotik na sredinski konzoli.
Novi hilux ima tudi manjši, zmogljivejši in prožnejši, a hkrati tudi varčnejši motor. Več zanimanja pa moral biti deležen tudi novi, 6-stopenjski samodejni menjalnik.
Nadgradnjo pomenijo tudi asistenčni sistemi, hilux samodejno zavira, prepoznava vozne pasove, tu je tudi sistem spuščanja po strmini s pomočjo elektronike.
Z nadzorom podajanja motornega navora pa so Toyotini inženirji dosegli, da se pri pospeševanju prednji del ne dviga toliko kot pri starejših terenskih vozilih, ko voznik pritisne na plin, namreč motor na kratko prekine pospeševanje, seveda pa se to zgodi tako hipno, da voznik tega ne more zaznati.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje