Toyota si že dalj časa prizadeva za uveljavitev statusa znamke z odgovornim odnosom do okolja. Foto: Toyota
Toyota si že dalj časa prizadeva za uveljavitev statusa znamke z odgovornim odnosom do okolja. Foto: Toyota

Agencija Interbrand je namreč prvič pripravila seznam znamk, ki si prizadevajo za odgovornejši odnos do okolja, pa naj gre za proizvodne procese ali uporabo njihovih izdelkov. »Global green brands report« izpostavlja znamke, ki so lahko za zgled tudi drugim. Pri tem niso upoštevali le strategij ali dejanskih ukrepov v ocenjevanih podjetjih, ampak tudi mnenje javnosti o posamezni znamki.

Toyotina najnovejša celostna okoljevarstvena strategija, ki so jo predstavili marca letos, med drugim vključuje prizadevanja za zniževanje škodljivih izpustov v proizvodnih procesih in celotnem življenjskem ciklusu njihovih izdelkov, med katerimi je veliko do okolja prijaznejših avtomobilov. Podjetje pa se zavzema tudi za ohranjanje naravnih virov, surovin in energije.

Toyota je namreč med vodilnimi proizvajalci, ki izkoriščajo sončno in vetrno energijo. Med najnovejše tovrstne pridobitve sodijo sončne celice v tovarnah v Franciji in Veliki Britaniji, v logističnem centru Zeebrugge v Belgiji pa bodo kmalu postavili dve vetrni turbini.