Agencija Interbrand je namreč prvič pripravila seznam znamk, ki si prizadevajo za odgovornejši odnos do okolja, pa naj gre za proizvodne procese ali uporabo njihovih izdelkov. »Global green brands report« izpostavlja znamke, ki so lahko za zgled tudi drugim. Pri tem niso upoštevali le strategij ali dejanskih ukrepov v ocenjevanih podjetjih, ampak tudi mnenje javnosti o posamezni znamki.
Toyotina najnovejša celostna okoljevarstvena strategija, ki so jo predstavili marca letos, med drugim vključuje prizadevanja za zniževanje škodljivih izpustov v proizvodnih procesih in celotnem življenjskem ciklusu njihovih izdelkov, med katerimi je veliko do okolja prijaznejših avtomobilov. Podjetje pa se zavzema tudi za ohranjanje naravnih virov, surovin in energije.
Toyota je namreč med vodilnimi proizvajalci, ki izkoriščajo sončno in vetrno energijo. Med najnovejše tovrstne pridobitve sodijo sončne celice v tovarnah v Franciji in Veliki Britaniji, v logističnem centru Zeebrugge v Belgiji pa bodo kmalu postavili dve vetrni turbini.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje