Osnovnemu modelu priusa, ki je po svetu zaradi inovativnosti prejel veliko nagrad, naj bi se pridružila še karavanska različica in nekoliko manjši model.
Analitiki menijo, da lahko japonski proizvajalec tako amortizira visoke stroške, ki jih je imel z razvojem hibridnega sistema.
Največji proizvajalec elektro-bencinskih avtomobilov na svetu namerava do začetka prihodnjega desetletja po svetu prodati po milijon hibridnih vozil letno, pri čemer naj bi polovico tovrstnih vozil prodali na ameriškem trgu.
Prius vodilni hibridni model
Toyota in druge znamke v njeni lasti so lani prodale 235.000 hibridov, kar je dvakrat več kot najbližji zasledovalec Honda, rast prodaje hibridov pa še vedno strmo narašča. Levji delež prodaje je šel na račun priusov, ki so jih lani prodali slabih 108.000.
Prav prodaji hibridov se lahko Toyota zahvali, da je že resno ogrozila GM kot največjega proizvajalca avtomobilov na svetu. Ameriški velikan je namreč svoj prvi hibrid na trgu ponudil šele pretekli mesec.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje