Pri Toyoti so razvili visokotlačna vodikova rezervoarja. Foto: epa
Pri Toyoti so razvili visokotlačna vodikova rezervoarja. Foto: epa

Oba rezervoarja je potrdil tudi japonski inštitut za visokotlačno plinsko varnost. Nova Toyotina visokotlačna vodikova rezervoarja (35 MPa in 70 MPa) uporabljata posebna vložka proti uhajanju, ki sta izdelana iz visokoodporne najlonske smole, kar preprečuje pronicanje vodika.

Vložek rezervoarja iz najlonske smole je tanjši, zato lahko novi 35 MPa rezervoar shrani 10 odstotkov več vodika kot 35 MPa rezervoar enake velikosti, ki so ga pri Toyoti uporabljali pred tem.

S tem se poveča akcijski radij Toyotinega hibridnega osebnega vozila na vodikov pogon FCHV iz 300 na 330 km v preizkusnem ciklu. 70 MPa rezervoar, ki je zasnovan in izdelan za vozilo Toyota FCHV, lahko shrani približno 1,7- krat več vodika kot prejšnji 35 Mpa rezervoar in omogoča akcijski radij 500 km v preizkusnem ciklu.

Oba rezervoarja sta opremljena z visokotlačnim ventilom, ki je zasnovan tako, da je električni zaporni ventil nameščen v notranjosti rezervoarja in tako omogoča večjo zanesljivost.