Prototip so izdelali v oblikovalskem studiu KMA (Kia Motors America) v Kaliforniji, kjer je nastal tudi prototip soul'ster, ki je že v sklepni fazi pred začetkom serijske proizvodnje. Track'ster pa se glede na svoje značilnosti seveda spogleduje z drugačnim krogom kupcev.
Trivratni prototip namreč ponuja izrazitejšo poudarjeno športnost z nižjim profilom vozila, športnimi usmerniki zraka, agresivnejšo podobo prednjega dela, vpadljivo notranjostjo z dvema športnima sedežema in nenavadno zasnovanim zadkom, kjer so oblikovalci namesto zadnjih sedežev namestili posebne predale za orodje, opremo posadke, varnostne dodatke in rezervno kolo.
Z opazno zunanjo podobo in vsebino potniške kabine pa je usklajeno tudi tisto, kar je bolj skrito očem. Pod motornim pokrovom se namreč skriva 2,0-litrski vrstni štirivaljnik, ki so mu v primerjavi s serijskim motorjem povečali moč za 66 odstotkov, na 187 kilovatov (250 KM). Moč se prenaša na vsa štiri kolesa, voznik pa skrbi za nadzor s pomočjo športno uglašenega šeststopenjskega ročnega menjalnika.
Track'ster je uradno premiero doživel prav danes, ko so v Chicagu odprli salonska vrata predstavnikom medijev. Kakšna prihodnost ga čaka pa pri korejski znamki, še ne želijo izdati. Če bodo odzivi javnosti dobri, ga verjetno čaka tako serijska kot športna kariera.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje