Golf variant je doživel tretjo preobrazbo. Foto: RTVSLO/Andrej Leban
Golf variant je doživel tretjo preobrazbo. Foto: RTVSLO/Andrej Leban
Golf variant
Zadek na prvi pogled spominja na Hondinega accorda aerodecka. Foto: RTVSLO/Andrej Leban
Golf variant
Glavna odlika golfa varianta je velik prtljažnik. Foto: RTVSLO/Andrej Leban

Nova, že tretja različica priljubljenega vozila, ki je od leta 1993 dobila 1,2 milijona novih lastnikov, je za 35 centimetrov daljša od avtomobila brez zadka.

Podjetje iz Wolfsburga ima že dolgo, 45-letno tradicijo izdelovanja karavanskih različic limuzin, ki so jih po vsem svetu prodali več kot 6,1 milijona. Ženeva je bila prizorišče odkritja najnovejšega štirikolesnega lepotca z veliko prostornino prtljažnika, ki znaša 690 litrov, kar ga uvršča med najprostornejše avtomobile v svojem razredu. Če podremo zadnjo klop, potem prostornina naraste na 1.550 litrov, ob tem, da je dno prtljažnega prostora povsem ravno. Doberšen del velike prostornosti gre po zaslugi velikega medosnega razmika, ki znaša 2,55 metra, kot tudi dolžini (4,55 metra).

Dva bencinska in dva dizelska motorja
Novi karavan bo v začetku kupcem na voljo s po dvema bencinskima in dizelskima motorjema, ki sta že stara znanca. Osnovni 1,6-litrski bencinski agregat premore 75 kW/102 KM, za bolj temperamentno vožnjo pa je tu 1,4-litrski TSI-motor s 103 kW/140 KM. Dizelsko ponudbo sestavljata šibkejši 1,9 1.9TDI (77kW/105 KM) in močnejši dvolitrski motor (103 kW/140 KM), ki avtomobil požene do končne hitrosti 205 km/h.

Čeprav sta dizelska motorja po moči na las primerljiva z bencinskima kolegoma, pa sta precej manj požrešna. Po podatkih iz Volkswagna se poraba giblje od 5 do 5,5 litra na sto prevoženih kilometrov.

Trije paketi opreme
Tako kot golf, golf plus in jetta bo golf variant na voljo tudi s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom, vključujoč t. i. prenos dual-clutch . Variant bo na voljo s tremi paketi opreme (trendline, comfortline in sportline).

Kadar koli se na trgu pojavi karavanska različica avtomobila, je zanimivo pogledati zadnji konec, ki zna biti neprivlačen dodatek avtomobilu. Zadek novega varianta se dobro vključuje v celostno podobo golfa, pa čeprav malo spominja na japonske tekmece. Tretja generacija priljubljenega vozila bo na ceste zapeljala sredi leta.