Marca letos je bilo po statističnih podatkih, ki jih za Sekcijo za motorna vozila pripravljajo pri podjetju Ardi, v Sloveniji prvič registriranih 2743 vozil, kar je 4561 vozil manj kot lani marca, ko so registrske tablice dobila 7304 vozila. To pomeni padec za 62 odstotkov.
Trg čez noč ugasnil
Padec je pričakovan, saj so registracije vozil ustavljene vsaj do 16. aprila, zato je v aprilu pričakovati še večji padec prodaje.
Še nekoliko večji padec v mesecu marcu (64 odstotkov) se je zgodil v razredu lahkih gospodarskih vozil, kjer je bilo skupaj registriranih 396 vozil ali 729 vozil manj kot pred letom dni.
Volkswagen številka 1
Na trgu osebnih vozil je imel največ registracij v mesecu marcu Volkswagen (611), ki ima 22-odstotni tržni delež, prodaja pa je v primerjavi z marcem lani manjša za 49 odstotkov. Sledi Renault s 454 registracijami (16,55-odstotni tržni delež), kar je 333 vozil ali 42 odstotkov manj kot pred letom dni, na tretjem mestu po številu registracij (273) je Škoda z 10-odstotnim tržnim deležem oziroma 68-odstotnim padcem v prodaji.
Clio ostaja najbolje prodajan avtomobil
Med pomembnejšimi znamkami so po podatkih Sekcije za motorna vozila nekatere doživele še mnogo večji padec v prodaji, Opel za kar 93 odstotkov, Seat za 85 odstotkov, Nissan za 80 odstotkov.
Med najbolje prodajanimi vozili v Sloveniji ostajajo v mesecu marcu "stari znanci". Na prvem mestu je renault clio (220 registracij), sledijo VW golf (152), VW polo (91), VW tiguan (91), renault captur (58).
Evropska avtomobilska industrija vidi izgube brez primere
Evropski proizvajalci avtomobilov pozivajo k takojšnji podpori Evropske unije in držav članic, saj bodo izgube v prodaji ogromne, podjetja pa bi lahko v nekaj tednih ostala brez denarja.
Evropsko združenje avtomobilskih proizvajalcev ACEA zahteva "močno in usklajeno ukrepanje" za pomoč proizvajalcem, njihovim dobaviteljem in trgovcem, ki je vse prizadel "hud" finančni udar.
"Vpliv koronavirusa na avtomobilsko industrijo je brez primere," je v izjavi za javnost povedal generalni direktor ACEA Eric-Mark Huitema in dodal: "Vedno jasneje je, da je covid-19 pripeljal do najhujše krize, ki je kadar koli vplivala na avtomobilski sektor."
Proizvodne izgube po vsej Evropski uniji zaradi zaustavitev tovarn do zdaj znašajo 1,23 milijona vozil, pri čemer je bilo neposredno prizadetih približno 1,11 milijona delavcev, brez vključene dobavne verige, je še dejal šef ACEA. Širši avtomobilski sektor zagotavlja delovna mesta za 13,8 milijona ljudi po vsej Evropski uniji.
Ste zamudili zadnjo oddajo Avtomobilnost? Ogledate si jo lahko tukaj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje