Poudarki so na prilagodljivosti in naprednosti, eden glavnih stebrov Renaultove ponudbe LGV (lahkih gospodarskih vozil) pa bo v prihodnosti ostal model trafic. Veliki prevoznik, ki je na voljo v dveh dolžinah, je prenovljen, glavni cilj prenove pa je bolj prijetno doživljanje vožnje.
Poleg prenove zunanjosti, ki je predvsem očitna spredaj, so spremembe tudi v notranjosti. Nova je armatura, nov je osrednji informacijsko-zabavni sistem, ki omogoča pametno povezovanje, izboljšana je razporeditev odlagalnih mest, nov je tudi naslon za roke.
Še več prostora za prevoz blaga
Spoznali smo še dve, na prvi pogled podobni, a v resnici precej različni novosti – obe z imenoma, ki sta na slovenskih cestah dobro poznani: najprej naslednika modela s konca osemdesetih in devetdesetih let – expressa. Express v Evropi nadomešča dacio dokkerja. Prihaja iz tovarne v Maroku in to je dostavnik, ki je zelo špartanski, saj ponuja le najbolj osnovno. V tovorni prostor vstopamo skozi široka bočna vrata, ki merijo slabih 72 centimetrov, nato pa ima za 3,3 kubičnega metra prostora v krajši in 3,7 kubičnega metra v daljši izvedbi, kar je celo največ na trgu.
Kangoo s posebno misijo
Express van v Evropi ne bo imel potniške različice. Ta je rezervirana za še enega novinca s priljubljenim imenom. Kangoo ne prihaja iz Maroka, ampak iz francoske tovarne z misijo postati najboljše francosko lahko gospodarsko vozilo. Namenjen je tistim podjetnikom, ki si želijo dobro opremljenega vozila in veliko možnosti prilagoditev.
Vse tri novosti na slovenskih cestah lahko spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost. Vabljeni k ogledu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje