Oblika novega C-razreda temelji na moderni Mercedesovi ideologiji, ki ga odlikujejo vrhunske tehnološke odločitve in slavna velika trikraka zvezda, ki zaznamuje sprednji del elegantnega vozila. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Oblika novega C-razreda temelji na moderni Mercedesovi ideologiji, ki ga odlikujejo vrhunske tehnološke odločitve in slavna velika trikraka zvezda, ki zaznamuje sprednji del elegantnega vozila. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
77. avtomobilski salon v Ženevi

Nemci so na ogled postavili tako serijski model kot tekmovalno različico za nemško prvenstvo Tourning Car Masters (DTM).

C-razred se končuje z predstavitvijo modela vision C 220 BLUETEC, visoko, do okolja prijazno tehnologijo bluetec, ki je bila do zdaj rezervirana za agregate večje delovne prostornine in z več cilindri.

Natančno vbrizgavanje in maksimalno izkoriščanje goriva pripomore k čistim izpuhom, ti pa zadovoljujejo najstrožje emisijske standarde Euro 6, ki bodo za nove avtomobile v Evropi začele veljati šele leta 2015.

Boj se nadaljuje
Nič se ne bomo zmotili, če rečemo, da se boj nemške trojke (Mercedes, BMW, Audi) nadaljuje tudi v novem tisočletju. Kljub ogromnim vlaganjem v nova "orožja" ni bil nihče izmed omenjene trojice nikoli v prednosti.

Prvo potezo so povlekli prav pri Mercedesu, ko so ponudili razred S , ki so ga spustili na raven t. i. srednjega razreda. Čeprav so nekatere zvezde iz Stuttgarta izgubile svoj sijaj, pa je ena ves čas zadržala visoke standarde.

Da bi postala trn v peti konkurence, so se pri Mercedesu odločili po vzoru njenega "veličanstva" S razreda narediti novi vzor - razred C.

G. P.

77. avtomobilski salon v Ženevi
Oblikovalsko je C-razred zelo podoben petmetrski limuzini razreda S. Vseeno je razred C napredoval v številnih pogledih. Varnost potnikov spremljata izredno udobje in privlačna oblika, tako glede zunanjosti kot potovalnega prostora. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Ne glede na to, ali so kupci športno usmerjeni ali bolj ljubijo luksuz, so pogledi na varnost enako zastopani v vseh izvedbah. Poleg dobro znanega Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Novi oblikovalski slog se kaže tudi v velikosti. Razred C je glede na predhodnika v dolžino zrastel za 55 mm (4.581 mm) in 42 mm v širino (1.770 mm). Večji je tudi medosni razmik, potniki pa imajo sprednjih sedežih za 40 mm več prostora v predelu ramen. Večji je tudi prtljažni prostor (20 litrov) s prostornino 475 litrov. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Poseben poudarek se nanaša na model C 180 kompressor, ki razvije maksimalnih 115 kW/156 KM in 230 Nm (prej 105 kW/143 KM in 220 Nm). Pri močnejšem modelu C 200 je skok še večji. Po novem razvije 20 konjskih moči več, kar je ob 50 Nm večjem navoru dovolj za boljši pospešek in za pol litra (na 100 prevoženih kilometrov manjšo porabo goriva. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Preplah zaradi globalnega segrevanja je konstruktorje motorjev prisilil, da izdelajo do okolja prijazne agregate. Mercedes-Benz C 220 s tehnologijo BLUETEC že zdaj zadovoljuje najstrožje standarde, ki bodo sicer začeli veljati šele leta 2015. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
C 220 razvije 125 kW/ 170 KM, kljub temu pa ni niti najmanj požrešen. Povprečna poraba (5,5 litra na sto prevoženih kilometrov) je rekordno nizka. Poleg tega avtomobil v ozračje izpusti za 15 odstotkov manj škodljivih plinov. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Na Mercedesovem razstavnem prostoru v Ženevi se sveti tudi novi dirkalnik razreda C, ki ga bo v prvenstvu DTM vozil nekdaji svetovni prvak v formuli 1 Finec Mika Hakkinen. Foto: RTV SLO/Andrej Leban