Navdušenci nad Citroënovimi izdelki, pa tudi ljubitelji francoskih komedij o žandarjih bodo v tubiku hitro prepoznali obris lahkega gospodarskega vozila, ki je med drugim vzbujal pozornost zaradi svojega prepoznavnega nosu in valovite pločevine, na trgu pa vztrajal kar 34 let. Tubik se kljub oblikovnim obrisom od svojega vzornika seveda močno razlikuje. V notranjosti 480 centimetrov dolgega, 208 centimetrov širokega in 205 centimetrov visokega vozila je dovolj prostora za voznika in še osem sopotnikov.
Voznik sedi v nenavadnem visokotehnološkem sklopu, ki vključuje vse potrebno za upravljanje vozila ter varnost in udobje kapitana nenavadnega vozila. Sopotnikom pa je na voljo osem mest na sedežnih klopeh, ki omogočajo številne prilagoditve - od potovalnega udobja za polno zasedbo posadke do prostornega ležišča za malce manj številno zasedbo, ki si zaželi počitka.
Ustvarjalci Citroënovega prototipa so trdno prepričani, da njihov izdelek daje voljo do podaljševanja potovanja in da ni le dolgočasno prevozno sredstvo za pot od točke A do točke B. Poleg tega pa podaljševanje poti ne bi močno vplivalo na dodatno onesnaževanje, saj ima tubik, tako kot pač narekujejo trenutne modne smernice, hibridni pogon.
Prototip, ki ga bodo čez teden dni prestavili na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, v takšni obliki sicer ne bo pripeljal v prodajne salone kot serijsko vozilo, mere in oblika pa vsaj malce nakazujejo oblikovne smernice naslednjega Citroënovega LGV-ja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje