Tako 308 kot 308 SW sta na voljo kot priključno hibridni izvedenki, od leta 2023 naprej pa bosta na voljo tudi kot 100-odstotno električna modela.
Električni 308 in električni 308 SW bo poganjal povsem novi motor, ki razvije 115 kW (156 KM) in 260 Nm navora, ki ima več kot 400 kilometrov dosega (po ciklu WLTP), seveda odvisno od ravni opreme.
Pri Peugeotu so prepričani, da bodo z "dvojno ponudbo" zadostili potrebam kupcev avtomobilskega segmenta C. Za 100-odstotno električni izvedenki so bila posebej razvita nova 18-palčna platišča. Njihova aerodinamična učinkovitost je bila še posebej pozorno zasnovana, da zagotavlja optimalno zmogljivost, trdijo v Parizu.
Izboljšana baterija
Baterija je prav tako nove generacije. Visokonapetostna baterija s 54 kWh (uporabnih 51 kWh) z novo kemično sestavo iz 80 % niklja, 10 % mangana in 10 % kobalta deluje pri 400 voltih. Z izboljšavami so povečali učinkovitost vozila. S kombinacijo zmogljivega motorja, baterije in dobre aerodinamike, optimizacije mas (konstrukcijska osnova EMP2) ter z zmanjšanjem izgub zaradi trenja (pnevmatike razreda A) je po zagotovilih tovarne povprečna vrednost porabe energije: 12,7 kWh na 100 kilometrov.
Poleg tega lahko voznik za čim učinkovitejše upravljanje porabe energije izbere svoj način vožnje (eco, normal, sport) in hkrati po zaslugi načina "brake" ob odmiku noge s pedala za pospeševanje poveča zaviranje ter s tem optimizira rekuperacijo energije.
Serijsko je na voljo trifazni vgrajeni polnilnik z nazivno močjo 11 kW. Polnilna vtičnica je primerna za vse načine polnjenja. Na javni polnilnici s 100 kW se bo vozilo napolnilo od 20 % do 80 % v manj kot 25 minutah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje