Izkazalo se je, da merjenje izpustov v realnih pogojih pomeni tudi višje izmerjene vrednosti dušikovih oksidov, zato so avtomobilski proizvajalci podali predlog za milejšo regulacijo na tem področju, ki ga je Evropska unija podprla. Na to odločitev je okoljski komite podal veto, ki pa na nedavnem glasovanju ni dosegel dovolj velike podpore, da bi obveljal. Veto so podprli trije od osmih slovenskih poslancev.
Obveljala bo odločitev Evropskega parlamenta, ki dopušča presežne vrednosti dušikovih oksidov v izpuhu. Te bodo v obdobju od septembra 2017 do januarja 2020 lahko za 110 % presegale dovoljene vrednosti, od januarja 2020 dalje pa za 50 %.
Začetek dovoljene povišane vrednosti dušikovih oksidov v izpustih sovpada z začetkom izvajanja meritev v realnih okoliščinah, kar zagotavlja avtomobilskim proizvajalcem, da svoja vozila ustrezno prilagodijo. Takojšnje prilagoditve bi močno podražile dizelske agregate, zato so članice Evropske unije prepričane, da so s to potezo preprečile zaton dizelskih motorjev, ki bi močno vplival tudi na samo industrijo večine držav znotraj Unije.
Meja zdaj občutno bližje normi euro 5
Odločitev Evropske unije v praksi pomeni, da bodo izmerjene vrednosti izpustov dušikovih oksidov lahko dosegale vrednosti do 168 mg/km, kar je občutno bližje mejni vrednosti norme euro 5 , ki znaša 180 mg/km, kot normi euro 6, ki ima mejo začrtano pri 80 miligramih dušikovega oksida na kilometer. Okoljevarstveniki so zato prepričani, da so avtomobilski proizvajalci za goljufanje pri meritvah namesto kazni prejeli nagrado.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje