Novi type R še naprej poganja 2-litrski atmosferski motor DOHC i-VTEC, vendar s hitrejšim odzivom na gas. Zahvala za to gre predvsem prilagojeni elektroniki in novi gredi za uravnoteženje, ki zagotavlja še večjo uglajenost in prožnost.
Maksimalna hitrost je povečana le za slab kilovat (1 KM). Največje moči štirikolesnik ne dosega več pri 7.400 ampak pri 8.000 vrtljajih v minuti. Krajša prestavna razmerja kompenzirajo povečano maso, tako da pospešek novega Hondinega štirikolesnika od 0 do 100 km/h znaša 6,6 sekund, končna hitrost pa doseže 235 km/h, enako kot pri predhodniku.
Novosti, novosti ...
Dobre vozne karakteristike civica s petimi vrati so se prenesle tudi na model s tremi vrati, type R pa hkrati sestavlja tudi dodelana obesa, enaka kot pri modelu type S. Kolotek je za 20 milimetrov širši, kot pri modelu s petimi vrati, gume imajo dimenzijo 225/40 ZR18 in omogočajo boljši oprijem s cestiščem. Težišče je znižano za dodatnih 15 milimetrov.
V znamenju črke H
Agresivno obliko jeklenemu konjičku zagotavljajo globoki sprednji spojler z večjo režo za zrak, trikotni obliki meglenk, črna satenasta sprednja maska s centralno nameščenim logotipom H, 18-palična aluminijasta platišča in zadnji spojler. V potovalni prostor so nameščeni Recaro sedeži, oblečeni v alkantro, poznana Dual Link armaturna plošča, prestavna ročica iz aluminija in edinstvena ploščica z vgravirano serijsko številko avtomobila.
Več denarja, več glasbe
Za tiste kupce, ki želijo več, bo na voljo še dodatno opremljena različica vozila. Ta vključuje zračne zavese, sistem nadzora vožnje, meglenke, avtomatska svetila, dvozonski klimatski sistem in navigacijski sistem s funkcijo nadzora glasu ter RDS- nadgradnjo prometa.
Honda Civic Type R in Type S bodo skupaj z različico s petimi vrati proizvajali v Hondini tovarni v angleškem mestu Swindon.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje