Najmočnejši civic se od različice, ki so jo Japonci predstavili na začetku leta, ne razlikuje precej.
Dodatni spojlerji, mišičasta oblika in v rdeče obarvan Hondin znak bodo na zunaj dali vedeti, s kom imajo drugi udeleženci v prometu opraviti. Pod pokrovom bo razgrajal še iz predhodnika znani dvolitrski agregat i-VTEC s 147 kW (197 KS).
Na salonu bo japonska tovarna predstavila tudi nov rod modela CR-V, ki naj bi tudi zaradi tehnološke naprednosti avtomobil umestil v zgornji del razreda SUV. Poleg 2,2-litrskega dizelskega agregata bo CR-V na voljo tudi s povsem novim dvolitrskim motorjem, ki naj bi bil po porabi in zmogljivosti na samem svetovnem vrhu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje