Dovršen in funkcionalen enoprostorec. Foto: Peugeot
Dovršen in funkcionalen enoprostorec. Foto: Peugeot
Peugeot 5008
Eleganten tudi znotraj. Foto: Peugeot

"Če smo se pri 1007 še spraševali kako in kaj, smo pri 3008 že pohvalno kimali z glavo, pri 4007 pa bi skoraj, ako nas ne bi vodil okoreli cinizem, zaploskali. In zdaj poskrbi za popolno zmedo številk še 5008!" v tokratnih Avtomobilsko-prometnih minutah ugotavlja Martinčič.

Celotno oddajo APM lahko poslušate tukaj.

Navdušujoč je zlasti koncept v ozadju, saj 5008 nima skoraj ničesar, česar v peugeotih že ne bi videli. 5008 je nadomestilo za velike peugeote, ki so svojo enoprostornost do zdaj deklarirali le z oznako SW, vendar je šlo za nekoliko modificirane kombije. 5008 pa je pravi enoprostorec.

Osnovni model za 25.000 evrov
Tudi zadnja dva sedeža sta po besedah Martinčiča funkiconalna, na armaturni plošči pa je skorajda preveč stikal in prikazovalnikov. Ob doplačilu pa je mogoča tudi napredna tehnologija, kot je projiciranje nekaterih vitalnih podatkov o vožnji na vetrobransko steklo ali pa steklena streha.

Testirani 5008 je poganjal 2,0-litrski diesel s 110 kW. Posebnost pa je natančna končna izdelava, ki v kombinaciji z usnjenim oblazinjenem peugeota potiska med vozila, ki jih imenujemo kot "premium" izdelke, pravi Martinčič. In cena? Osnovni model lahko kupite za manj kot 25.000 evrov.