Bruno Sacco se je rodil 12. novembra 1933 v Vidmu v Italiji in se zgodaj začel zanimati za geometrijo. Obisk avtomobilskega salona v Torinu leta 1951 ga je usmeril na pot avtomobilskega oblikovanja. Foto: Mercedes-Benz
Bruno Sacco se je rodil 12. novembra 1933 v Vidmu v Italiji in se zgodaj začel zanimati za geometrijo. Obisk avtomobilskega salona v Torinu leta 1951 ga je usmeril na pot avtomobilskega oblikovanja. Foto: Mercedes-Benz

V Italiji rojeni Bruno Sacco, ki je imel nemško državljanstvo, je bil glavni oblikovalec Mercedes-Benza od leta 1975, zvestobo nemški znamki pa je obljubil leta 1958. Pri nemškem izdelovalcu avtomobil je deloval do upokojitve leta 1999.

"Mercedes je bil moje življenje," je nekoč rekel Bruno Sacco. Poskrbel je za obliko najbolj legendarnih Mercedesovih modelov in bil ustvarjalec oblikovalske filozofije, ki še danes kroji uspeh znamke. Morda najočitnejši primer njegove zapuščine je razred G, ki ima tudi v električni različici še vedno prepoznavno oglato obliko.

"Bruno Sacco je s svojim ikoničnim dizajnom in svojo strastjo do estetike pustil trajen pečat v podjetju" je povedal Gorden Wagener, glavni direktor oblikovanja skupine Mercedes-Benz. "Z Brunom Saccom izgubljamo izjemno osebnost in impresivnega esteta. Naše globoko sožalje gre njegovi družini in prijateljem," je še dodal Wagner.

Leta 1975 je bil Sacco imenovan za vodjo oblikovanja pri Mercedes-Benzu. Pod njegovim vodstvom je Mercedes razširil svojo paleto modelov, vključno z razredom A, razredom V in Smartom. Oblikoval je tudi razred E in SLK. Foto: Mercedes-Benz
Leta 1975 je bil Sacco imenovan za vodjo oblikovanja pri Mercedes-Benzu. Pod njegovim vodstvom je Mercedes razširil svojo paleto modelov, vključno z razredom A, razredom V in Smartom. Oblikoval je tudi razred E in SLK. Foto: Mercedes-Benz

Evolucija namesto revolucije

Saccovo načelo oblikovanja je bilo preprosto: evolucija namesto revolucije. Zasledoval je idejo, da mora biti mercedes vedno prepoznaven, ko je nov in ko je star. Dejal je, da mercedes nikoli ne sme biti videti kot zastarel avtomobil.

Njegov podpis lahko vidimo v skoraj vseh Mercedesovih limuzinah iz 60. in zgodnjih 70. let prejšnjega stoletja, vključno z W100, mercedesom 600, ki so ga izdelovali do leta 1981 in velja za predhodnika razreda S. To vozilo je bilo priljubljeno pri zvezdnikih, kot so John Lennon, Elvis Presley in Elizabeth Taylor.

Čeprav je oblikoval številne luksuzne modele, je bil Sacco še posebej ponosen na W201, znan tudi kot mercedes-benz 190, ki je leta 1982 prejel še kompaktnejšo alternativo. Ta model je Mercedesu prinesel več kot milijon prodanih modelov po vsem svetu.