Kot poudarjajo pri uvozniku so si prizadevali ustvariti čim bolj ugodno razmerje med ceno in vrednostjo avtomobila, ki predstavlja vstop v Volkswagnov svet, kljub temu pa ponuja veliko vsebine in uporabne vrednosti. Prodajo začenjajo s trivratno različico, ki se ji bo že aprila pridružila še petvratna. Prav tako pa bodo postopoma širili tudi ponudbo pogonskih agregatov.
Na začetku sta na voljo dva bencinska 1,0-litrska trivaljnika s 44 kilovati (60 KM) in 55 kilovati (75 KM), novembra letos bodo ponudbo razširili z motorjem na zemeljski plin CNG, sredi prihodnjega leta pa naj bi na trg pripeljala še različica e-up! z električnim pogonom. Ravni serijske opreme so tri, kupcem pa ponujajo tudi dve različici iz posebnih serij white in black. Belo in črno različico poleg barv v skladu z imenoma zaznamuje izdatna oprema, sestavljena po okusu zahtevnejših kupcev.
Med serijsko opremo pri vseh različicah izstopa sistem za samodejno zaviranje, ki pri hitrostih do 30 kilometrov na uro zmanjša posledice trčenja, pri hitrostih do 20 kilometrov na uro pa s samodejno zaustavitvijo vozila trčenje prepreči. Zanimiva in cenovno zelo ugodna opcija pa je tudi večfunkcijski navigacijski sistem maps+more. Prenosni modul z zaslonom na dotik namreč združuje navigacijo, potovalni računalnik z nasveti za varčno vožnjo, multimedijski predvajalnik in napravo za prostoročno telefoniranje.
Najcenejši VW up! na slovenskem trgu stane 8.280 evrov, za najbolj izdatno opremljeno različico posebnih modelov pa je treba odšteti 10.964 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje