Prehod na akumulatorska ali vodikova vozila je najpomembnejši korak, ki so si ga zadali številni proizvajalci avtomobilov s ciljem razogljičenja.
Da bi postali resnično ogljično nevtralni, je treba veliko več kot opustitev motorja z notranjim izgorevanjem. V ta namen si v BMW Group za zajezitev onesnaževanja prizadevajo v celotnem proizvodnem procesu. Tudi pri barvanju vozil, pri katerem uporabljajo biološke odpadke ali odpadke iz čistilnih naprav. To naj bi pomagalo odstraniti surovo olje iz postopka proizvodnje barve. Ti in drugi ukrepi naj bi od zdaj do leta 2030 prihranili več kot 15.000 ton emisij CO2.
Pri tem BMW-ju pomaga velikan na področju avtomobilskih barv, podjetje BASF, BMW pa je postal prvi proizvajalec avtomobilov, ki te barve uporablja v svojih tovarnah v Evropi. Pri bavarskem proizvajalcu vozil so prepričani, da so barve čistejše, hkrati pa zmanjšajo količino ogljika, ki se uporablja pri proizvodnji, prevozu in rafiniranju surove nafte.
Poleg novih barv BMW-jevi tovarni v Leipzigu in Rosslynu uporabljata trajnostno proizvedeno zaščito proti koroziji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje