Čeprav na uradno predstavitev vlakca še čakamo, so na slovenskem spletu že zaokrožile fotografije in podrobnejše informacije.
Tri fizično ločene vagone, med katerimi ne bo mogoče prehajati, bo po ljubljanskih poteh zapeljal vlačilec, opremljen z elektromotorjem, ki svojo zasnovo sicer deli s traktorjem italijanskega proizvajalca Antonia Carrara. K daljšemu dosegu z enkratnim polnjenjem bosta prispevala tudi sistem regeneracije zavorne energije in na streho vagonov nameščene sončne celice.
Za prijetne temperature v zimskih dneh se bo vlakec še vedno zanašal na dizelsko gorivo. Vagoni bodo klimatizirani ter opremljeni z avdio- in videoopremo, a prvi pogled v notranjost daje slutiti, da bodo v nasprotju z mestnimi avtobusi potnikom med vožnjo nudili manj udobja. V posameznem vagonu se bo lahko peljalo sedemnajst potnikov, zadnji vagon pa bo prilagojen tudi dostopu invalidov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje