V naslednjih letih se bodo osredinili zlasti na spodbujanje prodaje modelov caddy, transporter in crafter, ki jih bodo dopolnile nove izvedbe, kot je na primer caddy maxi. Foto: Volkswagen
V naslednjih letih se bodo osredinili zlasti na spodbujanje prodaje modelov caddy, transporter in crafter, ki jih bodo dopolnile nove izvedbe, kot je na primer caddy maxi. Foto: Volkswagen
Volkswagnov bivalnik
Družba Volkswagen Gospodarska vozila se je podala tudi v druge donosne poslovne vode in se tako iz proizvajalca preobrazila v ponudnika mobilnosti. Foto: Volkswagen

Do konca avgusta so po vsem svetu prodali kar 10,7 odstotka več vozil (281.000) kot v preteklem letu (254.050). Predsednik uprave družbe Volkswagen Gospodarska vozila dr. Bernd Wiedemann meni, da lahko znamka v tem finančnem letu uspehe iz izjemno uspešnega lanskega leta (401.396 izdelanih vozil) preseže za okoli 10 odstotkov.

Dr. Wiedemann je ob tej priložnosti poudaril še, da so možnosti rasti v prihodnosti večje za gospodarska kot za osebna vozila. Nekatere raziskave namreč predvidevajo, da naj bi se do leta 2010 število letno registriranih gospodarskih vozil in bivalnikov povečalo s 25 na skoraj 29 milijonov.

Volkswagen Gospodarska vozila namerava v tem trendu rasti sodelovati z globalno strategijo s poudarkom na dveh vrstah trgov: "primarnih" trgih severne poloble in "rastočih" trgih južne poloble.

Dr. Wiedemann je povedal tudi, da namerava Volkswagen Gospodarska vozila s takšno strategijo do konca desetletja po vsem svetu doseči prodajo 600.000 gospodarskih vozil in bivalnikov. Prepričan je, da bo to "korak v nove razsežnosti".

Največja potreba po tovornih in dostavnih vozilih se je pojavila prav na rastočih trgih. Družba Volkswagen Gospodarska vozila je v zadnjih šestih letih v Braziliji uspešno preizkusila nov strateški poslovni model, ki je kljub nihanju menjalnih tečajev omogočil visok donos in družbi na področju tovornih vozil zagotovil vodilni položaj. Oddelek za tovornjake in avtobuse je ta poslovni model v okviru strategije internacionalizacije že prenesel tudi v Mehiko in Južnoafriško republiko, obenem pa se ozirajo tudi po novih tržiščih.