Peugeot je aktualno generacijo modela 308 predstavil že leta 2013. Na trgu vztraja dolgih osem let, več kot je to običajno v avtomobilski industriji, sploh za kompaktni model nižjega srednjega razreda.
Kljub temu se pri Peugeotu niso pritoževati nad nezanimanjem kupcev. V Evropi je Peugeot, razen v pandemičnem letu, vedno prodal več kot 150.000 enot. Prav zato je 308 še vedno eden ključnih modelov za francoskega proizvajalca vozil, ki pa bo kmalu tudi k nam pripeljal popolnoma novo generaciji, ki je precej drugačna.
V Parizu jo je med prvimi na svetu spoznaval žirant za izbor Evropski avta leta Sebastjan Plevnjak, ki pravi, da je novi 308 zgrajen na znanju in tradiciji in se predstavlja v popolnoma novi luči, tako oblikovni kot tehnološki.
Ključ za to je bila nova, posodobljena platforma EMP2, ki omogoča razširitev vgradnje tehnologij za doseganje nižjih emisij. Francozi pravijo, da so uporabljeni materiali in zamisli iz višjega avtomobilskega razreda, a kar jim na prvi pogled takoj verjamemo, je, da 308 prinaša popolnoma nov logotip.
Tudi karavan
Petvratni kombilimuzini bo tudi v zadnji generaciji družbo delala karavanska različica. Po vzoru večjega 508. Odlikuje jo izrazita oblika, začinjena z izrazitim, a za Peugeot značilnim zadkom bo vsekakor povzročala kupcem težave, katero različico izbirati.
V korist lažji odločitvi naj na hitro omenimo nekaj značilnosti novega Peugeota 308 SW. V dolžino meri več kot 4,6 metra, medosna razdalja pa je v primerjavi s petvratno različico daljša za 55 MM. Posledično je precej več prostora za kolena potnikov na zadnji klopi, tudi zaradi 21-centimetrov daljšega zadnjega previsa pa je jasno precej večji prtljažnik. V osnovi ponuja 608 litrov, ob zloženih naslonjalih zadnjih sedežev pa 1634.
Več o novosti pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje