Cupra born bo v Slovenijo sicer pripeljala šele na začetku prihodnjega leta, a je njena cena že znana. Malenkostno bo dražja od Volkswagnovega ID.3, a bo precej bolje opremljena. Foto: Cupra
Cupra born bo v Slovenijo sicer pripeljala šele na začetku prihodnjega leta, a je njena cena že znana. Malenkostno bo dražja od Volkswagnovega ID.3, a bo precej bolje opremljena. Foto: Cupra

Cupra born temelji na isti modularni platformi skupine Volkswagen MEB, ki je bila razvita izključno za izdelavo 100-odstotno električnih vozil. Volkswagen na njej izdeluje ID.3 in športnega terenca ID.4, Audi pa SUV Q4 e-tron.

Pri Cupri so kljub enaki tehnološki zasnovi uporabili nekoliko drugačen recept. Born upe polaga na obliko, kar potrjujejo prvi vtisi. Že dolgo se nam ni zgodilo, da bi nas ljudje v Barceloni, kjer je ta avtomobil doma, med vožnjo ustavljali na cesti ali dvigovali palec. Oblika res pritegne poglede, a kar je še bolj pohvalno, zunanji obliki sledi tudi notranjost. Če pri Volkswagnu pravijo, da se njihov ID.3 ponaša s čistimi in prefinjenimi linijami, ki se na trenutke vseeno zdijo kar malce dolgočasne, je v cupri born notranjost všečna, atraktivna. Voznik se v vozilu počuti zares dobro.

Povsem normalno je, da si velike avtomobilske tovarne znotraj koncerna delijo platformo, znanje in še kaj. Ni skrivnost, da je cupri born za osnovo služil Volkswagnov ID.3. Foto: Cupra
Povsem normalno je, da si velike avtomobilske tovarne znotraj koncerna delijo platformo, znanje in še kaj. Ni skrivnost, da je cupri born za osnovo služil Volkswagnov ID.3. Foto: Cupra

Tudi pelje se športno

Koncernski tako ostajajo le motorji. Na začetku bosta na voljo dve moči, 110 ali 150 kilovatov, litij-ionska baterija kapacitete 77 kilovatov pa bo v idealnih pogojih zadoščala za doseg do 540 kilometrov. Baterijo je mogoče polniti na hitrih polnilnicah z enosmernim tokom z močjo 125 kW. V tem primeru se za nadaljnjih 100 kilometrov vožnje napolni v sedmih minutah.

Športni duh se opazi v zunanjem dizajnu in kabini. Foto: Cupra
Športni duh se opazi v zunanjem dizajnu in kabini. Foto: Cupra

Pri Cupri stavijo tudi na dinamičnost vožnje. Zato ima sistem za dinamično uravnavanje podvozja DCC, ki prihaja v kombinaciji s športnim vzmetenjem, progresivnim krmiljenjem in večjimi zavorami ter širšimi pnevmatikami.

V Barceloni so nam malega električnega športnika predstavili tisti, ki so avtomobil razvili. Spregovorili so za oddajo Avtomobilnost. Vabljeni k ogledu videoprispevka.