Cupra born temelji na isti modularni platformi skupine Volkswagen MEB, ki je bila razvita izključno za izdelavo 100-odstotno električnih vozil. Volkswagen na njej izdeluje ID.3 in športnega terenca ID.4, Audi pa SUV Q4 e-tron.
Pri Cupri so kljub enaki tehnološki zasnovi uporabili nekoliko drugačen recept. Born upe polaga na obliko, kar potrjujejo prvi vtisi. Že dolgo se nam ni zgodilo, da bi nas ljudje v Barceloni, kjer je ta avtomobil doma, med vožnjo ustavljali na cesti ali dvigovali palec. Oblika res pritegne poglede, a kar je še bolj pohvalno, zunanji obliki sledi tudi notranjost. Če pri Volkswagnu pravijo, da se njihov ID.3 ponaša s čistimi in prefinjenimi linijami, ki se na trenutke vseeno zdijo kar malce dolgočasne, je v cupri born notranjost všečna, atraktivna. Voznik se v vozilu počuti zares dobro.
Tudi pelje se športno
Koncernski tako ostajajo le motorji. Na začetku bosta na voljo dve moči, 110 ali 150 kilovatov, litij-ionska baterija kapacitete 77 kilovatov pa bo v idealnih pogojih zadoščala za doseg do 540 kilometrov. Baterijo je mogoče polniti na hitrih polnilnicah z enosmernim tokom z močjo 125 kW. V tem primeru se za nadaljnjih 100 kilometrov vožnje napolni v sedmih minutah.
Pri Cupri stavijo tudi na dinamičnost vožnje. Zato ima sistem za dinamično uravnavanje podvozja DCC, ki prihaja v kombinaciji s športnim vzmetenjem, progresivnim krmiljenjem in večjimi zavorami ter širšimi pnevmatikami.
V Barceloni so nam malega električnega športnika predstavili tisti, ki so avtomobil razvili. Spregovorili so za oddajo Avtomobilnost. Vabljeni k ogledu videoprispevka.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje