Bertrand Cornic, glavni razvojni inženir pri znamki Dacia nam je razložil, da je bila Dacia po raziskavi ADAC bolj zanesljiva od premijskih nemških znamk Mercedes-Benz in BMW.
"Pred 15 leti sem delal na prvi generaciji modela dacia logan. Ko je prišel na ceste, je bil označen za poceni romunski avto, s slabšalnim predznakom. Nato pa se je čez tri leta pojavil članek nemškega ADAC, v katerem je bila Dacia označena za znamko z najbolj zanesljivimi avtomobili," je v uvodu povedal za oddajo Avtomobilnost.
Zakaj je bil logan bolj zanesljiv avtomobil kot modeli Mercedes-Benz, BMW, ali Renault?
"Odgovor je zelo preprost. Avto je bil zelo enostaven, ni imel zapletenih tehnoloških rešitev, zelo malo število sestavnih delov, nič razkošnega ali prestižnega, kar zadeva materiale ali elektroniko, dele je bilo enostavno izdelati, težko si kaj pokvaril. To je nekaj, kar je identiteta znamke in to želimo obdržati še zdaj," razloži Cornic.
Osnovni pristop velja še danes
Danes, ko je znamka Dacia stopila stopničko višje, so zanesljivost, vzdržljivost in trpežnost še vedno glavna zahteva njenih kupcev. Še zlasti pri modelu duster.
Dacia duster je avto, ki nam je najbolj všeč v umazani preobleki. Torej takrat, ko se z njim podamo na teren, zunaj zavetja asfaltnih cest in od tehnike, ki jo imamo na razpolago, zahtevamo nekaj več.
Strokovnjak nam je razložil, da so se spet lotili bolj enostavne tehnološke zasnove, predvsem pa so bile optimizacije izpeljane pametno.
Duster je eden ključnih modelov, ki je od kupcev, ki so iskali zgolj poceni avto, prešel tudi na kupce, ki so njegovi oboževalci. In k temu je pripomoglo prav dejstvo, da gre za zelo robustno oblikovan avto.
"Z dusterjem se lahko zapeljete kamor koli in ste lahko samozavestni, da ga ne boste uničili. Oblikovan je bil tako, da zmore tako vožnjo," pravi Cornic.
Še robustnejši
Duster prenese zahtevnejše izzive, zato mora biti primerno prilagojen in dodelan. In tokrat smo pri strokovnjakih povprašali, kako je duster prilagojen, da je bolj trpežen in vzdržljiv?
"Posvetili smo se ojačanju karoserije, ki je bolj toga. Izbrali smo bolj trpežno barvo, dodali smo zaščitno plastiko okoli avta, odbijači imajo obliko, ki omogoča večje kote pristopa in izstopa. Tudi materiali so izbrani taki, da omogočajo večjo robustnost, tudi v kabini," nam je odgovoril sogovornik.
Ena od nepogrešljivih stvari v tem avtomobilu je štirikolesni pogon. "Pri štirikolesnem pogonu gre v osnovi za isti koncept kot pri predhodniku. Vseeno so bili spremenjeni vsi deli, saj smo še želeli izboljšati njegove sposobnosti, hkrati pa smo želeli še podaljšati njegovo odpornost proti okvaram in staranju. Torej vam bo služil še dlje," pravi sogovornik.
Dacie v lastništvu dlje časa
Tako avto tudi bolje ohranja vrednost, kar je pomembno za kupce Dacie, ki si avto praviloma lastijo zelo dolgo. "Dve prednosti, ki jih imajo naše stranke, sta, da imajo v lasti avtomobil dalj časa kot vozniki drugih znamk. Vzrok je prav zanesljivost vozila, zato ga ne želijo prodati. Druga prednost je preostanek vrednosti. Imamo posebno delavnico, v kateri strokovnjaki natančno preučijo možne izboljšave, ki imajo vpliv na ohranjanje vrednosti vozila. To je bil tudi eden od vidikov pri snovanju avta. V ta namen smo naredili natančno raziskavo materialov, ki jih vgrajujemo na vse dele vozila, zato avto zaradi svoje robustnosti tudi po petih letih ni videti dotrajan, kar vsekakor prispeva k boljšemu ohranjanju vrednosti rabljenega vozila," še pravi sogovornik, ki je še več posebnosti novega dusterja razkril v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.
Dusterja pa smo pred časom že popeljali po posebnem, namenskem offroad poligonu. Popeljali smo ga tudi po povsem običajnih cestah. Duster ni namenjen le za na teren, ampak je prvotno namenjen vsakodnevni uporabi, saj je vsestranski za najrazličnejše potrebe. Vabljeni k ogledu videoreportaže.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje