Čudo je bilo postavljeno na ogled v Monaku. Foto: Caparo
Čudo je bilo postavljeno na ogled v Monaku. Foto: Caparo
Caparo T1
Lahko vozilo vas pri pospeševanju dobesedno prilepi na sedež. Foto: Caparo
Caparo T1
Če imate 215.000 evrov, potem boste lahko spoznali, kako se počutijo vozniki formule 1. Foto: Caparo

Tokrat v evropski prestolnici blišča in igralništva pozornost ni bila namenjena zvezdnikom iz sveta zabave, ampak je monaški princ Albert II. razkril pravo zverino, slast katere pa ne bo mogel okusiti prav vsak.

Novinarji so si bili po predstavitvi capara T1 skupnega mnenja, da je avtomobil vsekakor začrtal neke nove meje v svetu avtomobilizma. Vozilo poganja 2,4 -itrski V8 motor, ki 507 KM razvije pri 10.500 vrtljajih v minuti. Nič posebnega bodo dejali vozniki aston martina, ferrarija, lamborghinija, saleena in podobnih športnih vozil.

Kje je torej skrivnost avtomobila?
T1 je izredno dinamičen in lahek avtomobil, tehta namreč le 465 kilogramov. To mu s pomočjo odličnega šeststopenjskega sekvenčnega menjalnika omogoča, da iz mesta do 100 km/h pospeši v vsega 2,5 sekunde, manj kot 5 sekund pa je potrebno, da na merilniku hitrosti zagledamo oznako 160 km/h. Maksimalna hitrost znaša zavidljivih 322 km/h, voznik pa lahko računa na sile večje od 3G.

Za nastanek avtomobila sta najzaslužnejša Ben Scott Geddes in Graham Halstead. Dvojec je odgovoren tudi za nastanek enega najslavnejših športnih avtomobilov vseh časov mclarna F1. Isti dvojec je zasnoval še Mclarnov dvosedežni bolid formule 1 in sodeloval pri razvoju mercedesovega modela SLR.

In koliko "igrača" stane?
Na vprašanje, zakaj so se pri Caparu odločili vstaviti motor z "vsega" dobrimi 500 KM in ne 1.000, so predstavniki podjetja dejali, da bi se s tem sama proizvodnja in cena vozila tako podražila, da so bili mnenja, da je šibkejša izbira pravilnejša.

Formula v civilu bo stala okoli 215.000 evrov, nad njem pa naj ne bi bili navdušeni le vozniki, ampak tudi ekologi. Povprečna poraba goriva naj bi znašala le okoli 10 litrov na 100 prevoženih kilometrov.