Dirkališče Terramar so zgradili leta 1923 in je bilo tehnično gledano pravi čudež. Od samega začetka pa so ga pestile tudi finančne težave.
Le streljaj od Barcelone je objekt večino časa sameval, propadal in bil v družbi piščančjih farm. Dirkališče je posebno, ker ponuja vožnjo v ovalih. Slednji so silno redki in z vozniškega zornega kota tudi zelo zanimivi. Avto sili v eno smer, zavijaš pa v drugo. Tehnično gledano pa za avto pomenijo zelo velik napor. To zgodovinsko dirkališče je Cupra prav zaradi svojega športnega DNK izbrala za svetovno predstavitev svoje prihodnosti. Ta bo elektrificirana, kljub temu pa pri Cupri ne prehitevajo.
Prvi novosti čez dve leti, vrhunec čez tri
V letu 2024 bosta na ceste zapeljali dve novosti, hibridni SUV terramar, ki bo Cuprin zadnji model z motorji na notranje zgorevanje, ter povsem električni tavascan. Še bolj se pri Cupri veselijo leta 2025, ko naj bi na ceste zapeljal malček urbanrebel. Tako kot je bila pri Seatu uspešnica ibiza, pri Cupri pravijo, da bo novi malček gonilna sila znamke. Ali je njegov čas res že prišel, smo v Avtomobilnosti vprašali člana uprave Seata in Cupre, zadolženega za raziskave in razvoj dr. Wernerja Tietza: "Težko vprašanje, saj nismo pričakovali formentorjevega uspeha. Formentor je najbolje prodajani avtomobil našega podjetja. Pričakujemo, da bomo urban rebelov prodali še več. Ampak, kdo ve? Morda bo kupcem všeč tudi tavascan. Bomo videli. Načrtovalci menijo, da ima ta avto velike možnosti."
Tudi zato, ker bo urbanrebel opremljen s kar 166-kilovatnim elektromotorjem, ki bo z mesta do 100 km/h pospešil v manj kot sedmih sekundah, hkrati pa naj bi baterijski sklop zadostoval za več kot 400 kilometrov dosega. Če bo še cena manjša od 20 tisoč evrov, bo to vozilo zagotovo nova Cuprina zvezda.
Vse tri novosti lahko spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje