Posodobljen in osvežen model je doživel veliko sprememb. Foto: Mercedes-Benz
Posodobljen in osvežen model je doživel veliko sprememb. Foto: Mercedes-Benz
Mercedes E razreda
Pestra izbira motorjev. Foto: Mercedes-Benz
Mercedes E razreda
Barvita notranjost. Foto: Mercedes-Benz
Mercedes E razreda
Posebno pozornost so namenili varnosti. Foto: Mercedes-Benz

Nemški avtomobilski velikan je Američanom po štirih letih in po več kot milijon prodanih primerkih po svetu, pokazal nov obraz prestižnega avtomobila.

Posodobljen in osvežen model je doživel veliko sprememb. Novo vozilo je do okolja prijaznejše, varnejše, še močnejše in z voznimi lastnostmi, boljšimi kot kdaj prej. Prenovljeni model prihaja na evropski trg v juniju. Ponudba bo zares bogata, saj jo sestavlja kar 29 modelov, od tega 16 v limuzinski in 13 v karavanski različici.

Tudi izbira motorjev bo pestra, saj bodo kupci lahko motorje po moči izbirali od najšibkejšega s 136 KM do najmočnejšega z 514 KM. Šest od desetih motorjev je popolnoma novih oziroma so doživeli prenovo. Mercedes je pri razvoju motorjev dal poudarek na geslo Več moči za manjšo porabo goriva. Ko smo že pri motorjih, omenimo le vrh ponudbe z AMG-jevo zverino. Pogon modela E63 AMG temelji na V8 s 514 Km in 630 Nm. Najmočnejši predstavnik E-razreda vseh časov potrebuje za pospešek od 0 do 100 KM/h samo 4,5 sekunde, Nemci pa so tudi zaradi varnosti končno hitrost omejili na 250 Km/h. In še poraba. Na 100 prevoženih kilometrih bo v povprečju treba dotočiti 14,3 litre goriva.

Ustavimo se še pri menjalnikih. Glede na motor bodo na voljo šeststopenjski ročni menjalnik, petstopenjski avtomatski in 7G-Tronic avtomatski menjalnik, namenjen najmočnejšim različicam razreda E.

Kar se tiče zunanjosti, so največje spremembe vidne na pomlajenih odbijačih, novi in izboljšani so žarometi (LED-tehnologija) in serijska vgradnja masivnih pragov. Še vedno so pri Mercedesu zadržali prepoznavno obliko, ki avtomobil krasi že vrsto let.

Notranjost odlikujejo barvitost, nov štirikraki volanski obroč in spremenjena krmilna enota samodejnega klimatskega sistema. Kupec bo lahko izbiral med tremi razičnimi paketi opreme, classic, elegance in avantgarde, k temu pa dodajmo še dva športna paketa opreme.

Nemci so posebno pozornost namenili tako pasivni kot aktivni varnosti. Sistem presafe, ki predvidi nesrečo, je zdaj že v standardni opremi, tako kot tudi zatezni pasovi neck pro. Posodobljen je neposredni nadzorni sistem, k varnosti na cesti pa bo pripomogel sistem naprednih luči, ki se prilagajajo glede na situacijo.

Znane so tudi že cene, a le za nemški trg. Za najcenejši model E-razreda bo treba odšteti 36.424 evra, za najmočnejšo AMG-različico pa 93.090 evra.