Seat tarraco je največji in najdražji Seatov model in kot tak primeren tudi za velike družine. Ni sicer tako zelo prostoren in praktičen kot enoprostorec alhambra, zato pa ponuja možnost tretje vrste sedežev in kar je pomembno, tri ločene sedeže v drugi vrsti. Kot tak v resnici zelo solidno zapolnil praznino v ponudbi.
Po preizkušenem menimo, da bo tarraco prepričal še eno vrsto uporabnikov. Tiste “starše”, ki želijo, da se njihov veliki družinski avto tudi dobro pelje. SUV-ji tega segmenta se v veliki večini skozi zavoje peljejo precej štorasto. Njihovo podvozje in krmiljenje sta pač nastavljena tako, da so v prvi vrsti udobni.
Tarraco je dokaz, da se z nekaj pravimi rešitvami tudi pri velikem in težkem SUV-ju da. In tega ne pravimo samo mi, pač pa so to potrdili tudi naši gledalci, ki so ta model pohvalili celo pri dinamičnem vijuganju na cestah pod Trnovskim gozdom.
Tudi prilagajanje podvozja
Tehnični priboljšek, ki po našem mnenju pretehta, je sistem za dinamično uravnavanje podvozja, oziroma DCC. Ta glede na želje voznika prilagodi delovanje amortizerjev in krmiljenja. Tako je lahko vožnja zelo mehka, ali pa zelo trda in čvrsta.
Ne pričakujte ravno dinamike lahkih kombilimuzin, a tarraco se resnično pelje zelo suvereno. Nas je še bolj kot z udobjem navdušil, ko smo ga peljali dinamično.
Pomemben razlog za to so tudi velika 20-palčna platišča s širokimi pnevmatikami. Vožnja je tako še bolj trda in čvrsta, tako opremljen oziroma z dodatno opremo nadgrajen pa eden najbolj vozniško prepričljivih SUV-jev, kar jih danes vozi po cestah.
Celoten test si lahko pogledate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje