Sejem v Čangčunu je privabil številne obiskovalce. Foto: EPA
Sejem v Čangčunu je privabil številne obiskovalce. Foto: EPA

Na tretjem največjem kitajskem sejmu, večja sta le sejma v Pekingu in Šanghaju, so prikazali 130 avtomobilskih znamk.

Prodaja avtomobilov na Kitajskem narašča, saj sta se proizvodnja in prodaja v letošnjem prvem polletju povečali za 20 odstotkov. Prodaja avtomobilov na drugem največjem svetovnem avtomobilskem trgu se je v primerjavi z enakim obdobjem lani povečala za 23,3 odstotka, za 22,4 odstotka se je povečala tudi proizvodnja. Na Kitajskem so tako v prvih šestih mesecih kupili 4,4 milijona avtomobilov, naredili pa so še 100.000 avtomobilov več.

Američani kupijo največ vozil
Lani so na Kitajskem prodali 7,3 milijona avtomobilov, tovornjakov in avtobusov, letos pa naj bi jih prodali še milijon in pol več. Na prvem mestu po prodanih vozilih so še vedno ZDA (16,5 milijona), tretje mesto pa zasedajo Japonci (5,7 milijona).

N. G.

Chery A6cc je bil priljubljena točka za fotografiranje. Foto: EPA
Na sejmu niso predstavili le civilnih vozil, temveč tudi vojaška, kot je nov džip peking - BJ2022JC. Foto: EPA
Naraščujoči kitajski trg je zanimiv tudi za evropske avtmobilske koncerne. Nemški Audi je pokazal audija R8. Foto: EPA
Hibridi so vse pogostejši. Lexusov hibridni avto LS600hl poganjata tako gorivo kot tudi elektrika. Foto: EPA
Hibridov ne najdemo samo med avtomobili, temveč tudi med avtobusi. Kitajski FAW (First automobile works) je izdelal avtobus, ki se vozi s pomočjo elektrike in dizelskega goriva. Foto: EPA
Bencin je zaradi onesnaževanja vse manj priljubljen. Hidrogene celice poganjajo Toyotin prototip avtomobila fine-N. Foto: EPA
Takole je videti Toyotin hibridni motor prius, ki deluje s pomočjo elektrike in goriva. Foto: EPA