Pred dvema desetletjema je na začetku maja s proizvodnih trakov pripeljal še zadnji primerek iz družine vozil, ki je na trgu vztrajala 19 let in po začetnih kritikah postala uspešnica znamke. Avgusta 1974 so namreč javnosti predstavili naslednika serije 140, ki so mu najglasnejši kritiki takoj očitali dolgočasnost in preveč oglato obliko. Vendar pa je kmalu prevladala vsebina in so se kupci sprijaznili tudi z embalažo.
Volvo 240 je bil namreč zasnovan po tedaj najsodobnejših varnostnih merilih in zato kmalu postal zelo iskano vozilo na drugi strani Atlantika. Poleg varnostnih pa je ustrezal tudi visokim okoljevarstvenim standardom, ki so jih začeli uvajati predvsem v zvezni državi Kaliforniji. Avtomobil je imel že vgrajen oksidacijski katalizator, s sondo lambda, ki je znižal količino škodljivih izpuhov za več kot 90 odstotkov.
V skoraj dveh desetletjih prisotnosti na trgu so ga seveda stalno posodabljali, zadnja leta pred ukinitvijo proizvodnje pa je bil na voljo le še kot prostoren karavan z zmogljivimi motorji, ki so ga za svojega sprejeli tudi številni evropski japiji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje