Predsednik Renaultove uprave si je zastavil visoke cilje, ki naj bi jih francosko podjetje doseglo do leta 2009. Foto: Renault
Predsednik Renaultove uprave si je zastavil visoke cilje, ki naj bi jih francosko podjetje doseglo do leta 2009. Foto: Renault

V zgodovini Renaulta pišemo novo vznemirljivo stran, ki temelji na motivaciji in prizadevnosti žena in mož v našem podjetju.

Carlos Ghosn, predsednik uprave Renaulta

Vodstvo francoskega avtomobilskega velikana si je zastavilo več optimističnih ciljev med katere se poleg dobičkonosnosti uvrščata tudi predstavitev nove lagune leta 2007 in do leta 2009 povečanje letne prodaje za 800 tisoč vozil.

V letu 2005 je Renault s prodajo 2,53 milijonov vozil prvič presegel mejo dveh milijonov in pol.

Do leta 2009 naj bi predstavili 26 novih izdelkov, ki bodo še bolj usmerjeni na potrebe kupcev. Posodobitev in novosti bodo deležne družine megane, twingo, kangoo in master.

Ofenzivo napovedujejo tudi v luksuznem razredu, v katerem so avtomobili s prodajno ceno nad 27 tisoč evrov. V tem razredu bodo predstavili pet vozil z Renaultovo značko. Hkrati pa se bo ta začela pojavljati tudi v sicer za Renault "netradicionalnih" razredih, kot so terenska vozila s štirikolesnim pogonom in različna tako imenovana nišna vozila.

Francoski velikan pa ne misli vztrajati le na tradicionalnih evropskih trgih, ampak se bo širil tudi na nove trge. Pri tem močno računajo na model logan, ki ga z Dacijinim znakom izdelujejo v Romuniji. Na neevropskih trgih tako do leta 2009 pričakujejo kar 80-odstotno povečanje prodaje.

V zgodovini Renaulta pišemo novo vznemirljivo stran, ki temelji na motivaciji in prizadevnosti žena in mož v našem podjetju.

Carlos Ghosn, predsednik uprave Renaulta