Ruski minister za gospodarstvo German Gref in predsednik Volkswagna Bernd Pischetsrieder sta pred dnevi položila temeljni kamen za tovarno, kjer bodo sestavljali avtomobile, vrednost naložbe pa je ocenjena na 370 milijonov evrov.
Že konec leta 2007 naj bi začeli sestavljati avtomobile škoda octavia, v začetku leta 2009 pa naj bi na ruske ceste zapeljal prvi posebej za ruski trg narejen Volkswagnov avto. Predvidevajo, da bo 3.500 zaposlenih lahko takrat izdelalo 115.000 vozil letno.
Po petih letih so izbrali Kalugo
Koncern Volkswagen je ustrezno lokacijo za svojo tovarno v Rusiji iskal precej dolgo - kar pet let. Odločili so se za mesto Kaluga, približno 180 kilometrov jugozahodno od ruske prestolnice. Pogodbe z Rusi so podpisali šele maja letos, a Bernd Pischetsrieder meni, da ni nič zamujenega, čeprav so jih nekateri avtomobilski tekmeci že prehiteli. Vodstvo Vokswagna je nekaj ostrih kritik slišalo od svojih delavcev v Nemčiji, saj nemškim tovarnam nenehno očitajo, da so njihove zmogljivosti prevelike.
Gradnja tovarne bo Volkswagnov položaj na ruskem trgu še okrepila. Volkswagen naj bi na primer letos v tej državi prodal okoli 30.000 avtomobilov, v načrtih za leto 2010 pa Nemci upajo na približno petkrat večjo številko - 150.000 do 160.000 vozil letno.
V regiji Kaluga so z odločitvijo Volkwagna, da tovarna zraste pri njih, zadovoljni. Zraven tovarne načrtujejo tehnološki park za dobavitelje avtomobilskih delov, tudi Pischetsrieder pa je potrdil, da naj bi bilo do 70 odstotkov sestavnih delov, ki jih bo rabila nova tovarna, narejenih v Rusiji, kar seveda pomeni nova delovna mesta.
Vse več Rusov ima avto
Prodaja avtomobilov v Rusiji v zadnjih letih raste, proizvodni stroški so nizki, zato si vse več tujih avtomobilskih koncernov seveda želi biti "pri koritu". Po podatkih EBRD je v Rusiji na tisoč prebivalcev 157 avtomobilov, kar pa je še vedno manj kot na primer na Poljskem. Tuji proizvajalci avtomobilov so v prvih šestih mesecih letošnjega leta prodali kar 60 odstotkov več avtomobilov kot v enakem obdobju lani. Ker so carine za uvoz avtomobilov visoke, veliko tujih koncernov vozila že sestavlja v Rusiji. Svoje tovarne so že postavili Ford, Renault, BMV in Kia, tovarno gradi tudi Nissan, prihaja pa še ameriški General Motors, ki že ima sklenjene pogodbe.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje