ID.7 tourer ima prtljažnik, ki ponuja prostornino od 605 do 1714 litrov. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
ID.7 tourer ima prtljažnik, ki ponuja prostornino od 605 do 1714 litrov. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

ID.7 tourer enako kot limuzinska različica v dolžino meri skoraj pet metrov, a je nekoliko višji. Največja sprememba je večji prtljažnik, ki ponuja prostornino od 605 do 1714 litrov, za nameček pa ima še variabilno dno. Če zadnje sedeže nastavimo v bolj pokončen položaj (v t. i. "cargo" nastavitvi), pridobimo dodatnih 73 litrov prtljažnega prostora.

Novi ID.7 tourer izdelujejo skupaj z limuzino ID.7 in športnim terencem ID.4 v tovarni Emden v Nemčiji, ki je specializirana za električne modele. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Novi ID.7 tourer izdelujejo skupaj z limuzino ID.7 in športnim terencem ID.4 v tovarni Emden v Nemčiji, ki je specializirana za električne modele. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Skoraj trije metri medosne razdalje zagotavljajo veliko prostora za potnike, še posebej na zadnji klopi, na kateri tourer zagotavlja več prostora po višini kot limuzinska različica.

Ostaja aerodinamično učinkovit

Kljub karavanski obliki, ki običajno vpliva na aerodinamiko, ID.7 tourer ohranja visoko raven aerodinamične učinkovitosti. Količnik zračnega upora znaša 0,24, medtem ko je pri limuzini ta vrednost 0,23.

ID.7 tourer omogoča vleko priklopnika do 1000 kg (ali 1200 kg v primeru različice GTX), kar je enako kot pri limuzinskem ID.7, a znatno manj od modela passat.

Trenutno je na trgu vozil zelo malo električnih
Trenutno je na trgu vozil zelo malo električnih "karavanov". ID.7 tourer je eden prvih evropskih električnih karavanov višjega srednjega razreda. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Nova generacija baterije

ID.7 tourer uvaja novo generacijo visokonapetostne pogonske baterije s 86 kWh neto kapacitete, ki je za eno celico večja od klasične baterije 77 kWh, ki je prav tako na voljo. Večja baterija prinaša 44 kg dodatne teže, a omogoča večji doseg in hitrejše polnjenje z večjo močjo.

Pri obeh različicah (77 kWh in 86 kWh) ima pogon največjo moč 210 kW ter 545 Nm navora.
Na voljo bo tudi različica GTX, ki prinaša dva motorja, štirikolesni pogon in večjo moč, ki znaša 250 kW. Ta bo primerna za tiste, ki iščejo več zmogljivosti in bolj športne vozne lastnosti.

Tehnika in oprema

Tehnično si ID.7 tourer deli skoraj vse s svojo limuzinsko različico. Osnovan je na platformi MEB, podvozje je identično, prav tako sta enaka nabor asistenčnih sistemov in logika upravljanja sistemov v notranjosti vozila.

Za podrobnejši pregled zmogljivosti in tehnične opreme si lahko ogledate naš test limuzine ID.7.