Foto: MMC RTV SLO/VW
Foto: MMC RTV SLO/VW

Z dolžino 4,920 metra se ID.roomz velikostno postavlja ob bok volkswagnu touaregu, torej gre za precej velik avtomobil, v katerega so vgradili štiri posamične sedeže. Pri Volkswagnu pravijo, da jih bo serijski avtomobil lahko v treh vrstah imel sedem. Ko je avtomobil, ki v načinu ID.pilot omogoča avtonomno vožnjo četrte ravni, v avtonomnem načinu je mogoče sedeže zasukati za 25 stopinj navznoter, kar omogoči boljšo komunikacijo med potniki, prav tako pa med avtonomno vožnjo omogočajo tudi večji nagib za več udobja.

Sveži koncepti in materiali

Potniki lahko do podatkov vedno dostopajo prek interaktivnih svetlobnih območij, v ročnem načinu vožnje pa pred voznikom "lebdita" sicer umaknjena volanski obroč in zaslon digitalnega kokpita v obliki popolnoma steklenega panela, v katerega je konceptno integriran tudi digitaliziran volanski obroč. Tudi materiali so nekoliko neobičajni. Prevleke sedežev so izdelane iz ostankov pri proizvodnji jabolčnega soka, kar pri Volkswagnu imenujejo "AppleSkin", območja na vratih s svetlobnimi zasloni so izdelane iz posebno obdelanih furnirjev, za čist zrak pa skrbi prezračevalni sistem z aktivnim filtrom.

Foto: MMC RTV SLO/VW
Foto: MMC RTV SLO/VW

Baterija z zmogljivostjo 82 kilovatnih ur omogoča doseg 450 kilometrov v skladu s ciklusom WLTP, s hitrim 150-kilovatnim polnilnikom pa jo je mogoče do 80-odstotne zmogljivosti napolniti v poldrugi uri. Za štirikolesni pogon skrbita elektromotorja s sistemsko močjo 225 kilovatov, s katerima ID.roomz v 6,6 sekunde doseže 100 kilometrov na uro in pospešuje do prisilno omejenih 180 kilometrov na uro.

Napoved električne ofenzive

Ko bo zapeljal na ceste, bo ID.roomz bo postal "admiralska ladja" Volkswagnove flote električnih avtomobilov, s katerimi ima Volkswagen zelo resne načrte. Kot je na odkritju študije v Šanghaju povedal Volkswagnov direktor Herbert Diess, namreč v naslednjih desetih letih načrtujejo prodajo več kot 22 milijonov električnih avtomobilov, zgolj pri izdelkih za kitajski avtomobilski trg pa dela kar polovica Volkswagnovih inženirjev.