V tovarni s pomladitvijo še bolj računajo na mlade in dinamične kupce. Foto: Volvo
V tovarni s pomladitvijo še bolj računajo na mlade in dinamične kupce. Foto: Volvo
Volvo V50
Zadnje luči so pri karavanu ožje, v njih se skrivajo LED-diode. Foto: Volvo
Volvo S40/V50
Notranjost je tradicionalno čista in udobna, veliko več je odlagalnih površin. Foto: Volvo

Čas v avtomobilskem svetu še posebej hitro beži, zato je bil lifting zunanjosti na leta 2004 vpeljanih modelih nujen. Gre za prvo in verjetno zadnjo osvežitev pred prihodom tretje generacije razreda 40/50, ki naj bi zrasel v dolžino in tako nadomestil zdajšnji razred 60 v izjemno pomembnem premijskem srednjem razredu.

Spremembe so sicer na prvi pogled precej majhne, limuzina deluje vitkeje in gladkeje ter spominja na novi S80, pri karavanu pa je nekoliko bolj mišičast sprednji del z novo masko, ki ima zdaj prvine višjih modelov z oznako XC. Izboljšana in oblikovno spremenjena so svetila, na sprednjem delu so opcija bi-xenonski žarometi, ki svetijo v ovinek, zadnje zavorne luči (od zdaj diode) ob naglem zaviranju utripajo.

Funkcionalnost ostaja, prostora še več
Še več je sprememb v notranjosti, kritiki, ki so do zdaj opozarjali na malo odložilnih mest, so lahko več kot potolaženi, svetovno znana osrednja konzola bo od zdaj na voljo tudi v hrastovem lesu, celotna notranjost bo na voljo v pomladnozelenii opravi. Za dodatno udobje skrbi audiosistem, prilagojen za predvajanje MP3-jev, s priključkom za preostalo zabavno elektroniko. Na voljo je tudi sistem za opozarjanje pred mrtvimi koti.

Seveda je osnovno geslo vseh sprememb ostala švedska "pametna funkcionalnost." Nekaj sprememb je tudi pri motorjih, najmočnejši bencinar T5 je pridobil nekaj kilovatov in jih zdaj šteje 172 (230 KM). V drugi polovici leta bo najmočnejši dizel D5 na voljo tudi z ročnim menjalnikom. Veliko si Skandinavci obetajo tudi od prodaje modelov s Flexifuel motorjem, ki "prežveči" mešanico, sestavljeno 85 odstotkov iz etanola in 15 odstotkov iz bencina. Letos naj bi tržni delež prodanih avtomobilov s tem motorjem znašal že osem odstotkov.

Različic R ne bo več na prodaj
Volvo je pred dnevi objavil, da najbolj športnih različic svojih modelov, ki so nosili oznako R, ne bo več izdeloval, saj prihodki od prodaje niso upravičili drage proizvodnje. Zadnja modela, ki sta se ponašala s črko R, sta bila 223-kilovatna (300 KM) S60R in V70R. Prva volvova raketa, ki je nosila črko R, je bil model 850 T-5R iz sredine 90. let.