Za imenom biopower 100 se skriva poskočen motor, ki za pogon uporablja čisto bioetanolsko (E100) gorivo. Gre za model 9-5 sportcombi, pri katerem je koncept biopower že zaživel.
Najnovejši prototip predstavlja še korak naprej in prinaša optimalen sinergijski učinek z že znanim štiricilindričnim motorjem 2.0T.
Ob bok atmosferskim motorjem
V jeziku številk, saabov turbinski motor razvije 220 KW/300 KM oziroma 110 kW/150 KM na liter delovne prostornine. S tem so pri podjetju uspeli na motorju povečati pritisk prednabijanja in tudi samo kompresijsko razmerje. Če k temu dodamo podatek o največjem okretnem momentu, ki znaša 400 Nm, je jasno, da lahko mali saab s svojimi značolnostmi stopi ob bok atmosferskim motorjem s štirimi litri delovne prostornine.
Prihodnost bo zelena
Enako lahko rečemo za njegove sposobnosti. 9-5 biopower z mesta do 100 km/h pospeši v 6,6 sekunde, od 80 do 120 km/h pa v vsega 8,2 sekune. V Saabu se tega še kako zavedajo, zato že načrtujejo nove raziskave v razvoju konkurenčnih motorjev manjše delovne prostornine, ki za pogon uporabljajo bioetanol.
Za konec dodajmo še, da je za obliko avtomobila poskrbel Anthonya Loa, ki je odgovoren za atraktivni koncept aero-x, študijo predstavljeno pred letom dni na istem mestu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje