Wolfsburg je mesto, kjer domuje nemški Volkswagen. In zakaj je tokrat to tako pomembno? Ker se je po štirih letih zgodilo – zgodil se je povsem električni ID.3.
Kot pravi Sebastjan Plevnjak, ki je preizkusil ID.3, bi pravzaprav lahko rekli – končno! Pa ne zato, ker je pred nami nov avto, ampak zato, ker je to električni avto. In niti to ne bi bilo tako zelo zanimivo, če ne bi Nemci že vsa leta nastajanja ta avtomobil napovedovali kot nekaj posebnega, skoraj tako, kot je bil v prejšnjem stoletju poseben znameniti hrošč. Z novim vozilom želijo namreč sprožiti električno revolucijo, četudi se je pri proizvodnji malce zataknilo. A kot pravijo pri Volkswagnu, so še vedno v spodobnih časovnih okvirih, kriv pa je bil tudi novi koronavirus.
Cilj je izdelati dovolj vozil za vse
Silke Bagschik, vodja trženja in prodaje za modele I.D., je za Avtomobilnost povedala: "Razmere so bile zelo zahtevne. Trudimo se, da bi ohranili proizvodnjo čim bolj učinkovito in izdelali dovolj vozil za kupce. Vsem, ki smo jim obljubili avtomobile, jih bodo tudi dobili. Imamo veliko zvestih kupcev, ki so pripravljeni počakati na avtomobil." Bagschikova je pojasnila tudi nenavadno ime vozila ID.3. Pravi, da ima lahko več pomenov, na splošno pa so želeli poudariti novo identiteto podjetja, vstop v digitalno dobo, to je pravzaprav nova podznamka podjetja, ki bo imela svoje nadaljevanje.
Thomas Ulbrich, član uprave družbe Volkswagen, odgovoren za E-Mobilnost, je za Avtomobilnost povedal, da je ID.3 osnova za tisto, kar se bo zgodilo v podjetju do leta 2050. Takrat bo koncern Volkswagen CO2 nevtralen, e-mobilnost pa hrbtenica vsega. Nova strategija se začenja z ID.3.
Kakšni so prvi vtisi za volanom revolucionarnega ID.3, v videoprispevku Avtomobilnosti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje