Pričakovali smo namreč, da bo to samo karoserijsko drugačen megane, a conquest je bistveno bolj samosvoj avto. Če drugega ne, je bistveno bolj "mačo". Večji, predvsem pa višji. Zadek je zelo visok. Pa tudi višje je nasajen, spodobnih 18 centimetrov oddaljen od tal. Zato je tudi bolj terensko trd. Poseben je zato, ker ni samo SUV, je tudi kupe.
Streha je namreč bližje glavam potnikov kot v SUV-ju, recimo v kadjarju. A k sreči ni kupejevsko utesnjen, tudi zadaj lahko odrasla potnika zlahka uživata na celodnevnem cestnem izletu, če seveda nista košarkarja. In prtljažnik je velik, ne sicer karavanski, a vsekakor bolj praktičen kot pri klasičnem kombilimuzinskem meganu. Kupejevska oblika bo še največ davka pobrala pri pogledu nazaj.
Je tudi hibrid
In megane conquest je tudi hibriden po naravi. Hibriden je, ker že s karoserijo združuje pravzaprav vse tipe avtov, a ta različica je hibridna tudi s pogonom. Gre za enak pogon kot pri hibridnem cliu. Z njim se po mestu voziš umirjeno, električno, po tihem oziroma z obveznim električnim umetnim cviljenjem. In poraba je v mestu in pri umirjeni vožnji komaj 4,5 litra, v praksi, ne na papirju. Nam se to zdi dober podatek. Seveda, po navadi je poraba v mestu visoka, saj pospeševanje s turbinskim polnilnikom pobere davek, pri tem hibridu pospeševanje opravi elektromotor. Prepriča tudi podatek o porabi pri avtocestni vožnji, 5,9 litra.
Največji minus hibrid pričakovano pokaže pri dinamični vožnji. Če smo bili pri cliu kar navdušeni, ko je hibrid v načinu sport električno bliskovito potegnil, tega pri tem večjem in težjem meganu ne dobite, niti, ko preklopite v športni način.
Še več o tem zanimivem meganu pa v daljšem videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost. Vabljeni k ogledu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje