Quattroporte sport GT S ima samodejni šeststopenjski menjalnik in odličen zavorni sistem, ki so ga razvili v sodelovanju z Brambom.
Klasične jeklene zavorne kolute so zamenjale zavorne kolute iz zlitine jekla in aluminija, kar zagotavlja boljše zaviranje, vozilo se bolje prilagaja skrajnim razmeram, boljši je tudi oprijem pri višji temperaturi.
Nova kombinacija pnevmatik
Avto, ki ima 20-palčna platišča s sedmimi kraki, je obut v pnevmatike, ki so jih izdelali posebej za quattroporte sport GT S (spredaj 245/35 R20 in zadaj 295/30 R20). Večje zadnje pnevmatike omogočajo boljšo uporabo pogona V8. Novi maserati je v primerjavi z drugimi različicami quattroporta spredaj nižji za 10 mm in zadaj za 25 mm, kar je predvsem posledica tršega vzmetenja in blažilnikov s stalno vzmetno konstanto.
Pogled na športno limuzino z dvema izpuhoma se bo ustavil na značilni maseratijevi črnokromirani rešetki motornega pokrova.
V notranjosti je usnje Poltrona Frau, kombinirano z alkantaro na srednjem delu športnega sedeža, robu volana in oblogi vrat. Alkantaro so pri Maseratiju uporabili že pri avtomobilih trofeo in MC 12.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje