Osemvaljnik biturbo, ki pod motornim pokrovom skriva pravo konjenico 557 KM, zmore tudi osupljivih 800 Nm navora, za prenos motorne moči na pogonski kolesi pa skrbi AMG-jev 7-stopenjski samodejni menjalnik speedshift. Kljub presežkom motornih zmogljivosti pri izdelovalcu poudarjajo, da 5,5-litrski pogonski agregat v povprečju porabi le 9,9 litra goriva, kar je za kar 32 odstotkov manj kot pri predhodniku. Motornim zmogljivostim je prilagojeno tudi športno podvozje z elektronskim nadzorom blaženja, za učinkovito vodenje skrbi elektromehansko krmiljenje, za zaviranje pa keramične zavore. Vsi omenjeni sklopi prihajajo iz AMG-jeve proizvodnje športnih avtomobilskih sklopov.
Na prve trge bo najbolj prestižni in najbolj športni CLS zapeljal marca 2011, o konkretni ceni zanj pa za zdaj še diskretno molčijo.
CLS tudi sicer sodi v vrh ponudbe Mercedes-Benzovih modelov in temu primerna je oprema, ki jo ponujajo kupcem. Tisti najbolj petični, ki se odločijo za nadgradnjo AMG-ja, pa lahko sedejo za volan avtomobila, ki se ne ponaša le s prestižem, ampak tudi z zavidanja vrednimi športnimi voznimi zmogljivostmi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje