Raziskava nemškega inštituta ZSW ugotavlja, da Kitajska še naprej krepi svojo prednost kot najpomembnejši trg za avtomobile na električni pogon, obenem pa se tudi tamkajšnji proizvajalci vedno bolj uveljavljajo v svetu. Do konca lanskega leta se je število električnih avtomobilov na Kitajskem povzpelo na 14,6 milijona, kar je 53 odstotkov vseh na svetu.
V Združenih državah Amerike je bilo glede na raziskavo inštituta iz Stuttgarta konec lanskega leta 3,4 milijona avtomobilov na električni pogon. Sledili so Nemčija z 1,9 milijona, Francija z 1,1 milijona in Združeno kraljestvo z enim milijonom električnih avtomobilov.
"Številke jasno kažejo, da se bo svetovni trend k trajnostni mobilnosti iz leta 2022 kljub številnim krizam neomajno nadaljeval," je komentiral Andreas Püttner iz ZSW-ja. Hitro rast električne mobilnosti na Kitajskem je utemeljil s podpornimi ukrepi države in tamkajšnjimi razmeroma nizkimi cenami.
Proizvajalcev električnih vozil pri ZSW-ju niso razvrstili glede na višino zalog, pač pa glede na kumulativne nove registracije vozil posamezne skupine. Tu je še vedno najpomembnejša ameriška družba Tesla – njenih vozil so lani na novo registrirali 3,6 milijona, a jo hitro dohiteva družba BYD iz Kitajske s 3,3 milijona registracij. Tretji je prav tako kitajski SAIC (2,4 milijona), sledita nemška skupina Volkswagen (2,3 milijona) in BMW (1,3 milijona).
Najpogostejši modeli električnih avtomobilov na svetu so tesle: modelov 3 vozi po svetu 1,8 milijona, modelov Y pa 1,2 milijona.
Če ne želijo zaostajati, se nemški avtomobilski proizvajalci po besedah Püttnerja ne bi smeli zadrževati le v najvišjem cenovnem razredu, posebno zato, ker kitajska podjetja postopoma prodirajo na nekitajski trg. Kitajski proizvajalci namreč pokrivajo celotno paleto električnih osebnih avtomobilov – od najmanjših do velikih v najvišjem cenovnem razredu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje