Najnovejšo izdajo Audijevega SUV-ja iz zlate sredine je sicer uradno mogoče kupiti že za okoli 36 tisoč evrov, toda dodajanje opreme lahko končni znesek precej poveča. To se je izkazalo tudi pri preizkusnem avtomobilu, ki so mu poleg paketa quattro business sport dodali še nekaj "malenkosti", zaradi katerih je cena poletela do skoraj 72 tisoč evrov.
Že samo kovinska barva ceno poveča za 3.200 evrov, usnje v potniški kabini za 3.300, uravnavanje trdote blaženja za 1.120, panoramska steklena streha za 1.800, navigacijski sistem MMI doda še skoraj tri tisočake …
Kljub nemikavnemu naraščanju cene pa avtor oddaje ugotavlja, da je imel preizkusni Q5 zelo prijeten motor, dvolitrski TDI s 130 kilovati, 7-stopenjski samodejni menjalnik, da je nudil veliko udobja in bil kljub velikosti dovolj okreten ter da zanj povsem ustreza ocena, da je vsestransko uporaben. S kakšnim kosom dodatne opreme, ki je voznik ali sopotniki ne potrebujejo nujno, pa je lahko tudi cenejši.
Več o vtisih s preizkusa Audijevega SUV-ja Q5 pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje