Vihravi malček ne bo nasedel na robnikih. Foto: Volkswagen
Vihravi malček ne bo nasedel na robnikih. Foto: Volkswagen
Volkswagen polo
Volkswagen polo naj bi privabil predvsem mlajšo generacijo voznikov. Foto: Volkswagen

Začetnik "družine" je mali polo, ki ga je podjetje iz Wolfsburga na ceste poslalo kot protiutež modelom, kot je ford fusion. Uporaba serijskega modela, ki so mu za pridobitev terenske robustnosti dodali karoserijske dodatke in povišano dno vozila, ni več neznanka v avtomobilski industriji.

Pri tem se nihče ne pritožuje, da je zaradi visoke cene izostal pogon na vsa kolesa in s tem tudi vsakršna možnost adrenalinskega pobega z asfalta. CrossPolo je mestni terenec ali v ZDA UAV (Urban Activity Vehicle).

CrossPolo ponuja vse, kar omogočajo serijski avtomobili ob precej večji atraktivnosti, ali bolje rečeno, več individualizacije, na primer vzpenjanje na robnike.

Še touran in golf
V začetku leta 2007 je Volkswagen na evropski trg postavil še en model, tretji po vrsti iz serije cross. Gre za model touran, ki je zadržal recept predhodnika. Prednji pogon je ohranil, prav tako številne plastične dodatke na zunanjem delu vozila.

CrossGolf je bil premierno prikazan na pariškem avtosalonu. Temelji na golfu plus in ponuja družinsko prostranost, pri tem pa ohranja kompaktne razsežnosti. Od posebnosti velja omeniti, da je dno avtomobila dvignjeno za 20 milimetrov, ponudba pa vključuje tudi edinstveno ledenosrebrno barvo.

Posebnosti se nadaljujejo v potovalnem prostoru, kjer je zavladala svežina. Kokpit je oplemeniten z novim trikrakim volanom in aluminijasto dekoracijo, kar naj bi bilo še posebej všeč mlajši generaciji voznikov.