Novi lepotec je izdelan na osnovi elegantnega modela XK, ki ga je podjetje predstavilo že konec leta 2005. XKR je po besedah predstavnikov podjetja postavil nove meje.
Najmočnejše vozilo iz modelne palete serije XK poganja 4,2-litrski osemvaljnik z 309 kW (420 KM) moči in 560 Nm največjega navora. Vozilo je opremljeno s šeststopenjskim avtomatskim menjalnikom, pospešek od 0 do 100 km/h pa znaša le 4,9 sekunde, pri kabrioletni različici pa slabe pol sekunde več. Končna hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h.
Atraktivni športni dodatki
Športni videz XKR-ju zagotavlja unikaten sprednji odbijač, aluminijasti dodatki, trše podvozje, 19- oziroma 20-palična platišča in športen izpuh s štirimi atraktivnimi izpušnimi cevmi na zadku.
Prvi človek Jaguarja Bibiano Boeiro je seveda navdušen nad vozilom in pravi: "XKR je idealna kombinacija potovalnega in športnega vozila, ki vozniku omogoča udobno in predvsem razverdrilno izkušnjo."
Nekoliko je shujšal
Športni duh in eleganco pričara še luksuzno urejen potovalni prostor. Športni sedeži z odličnim stranskim oprijemom so namenjeni tako vozniku kot sopotnikom. Oblečeni so v udobno mehko usnje, nastaviti pa jih je možno v kar 16 različnih položajev.
Konstrukcija je narejena iz aluminija, zaradi česar je vozilo lažje in trše. Kupejevski model tehta 1.665 kg in je za 70 kg lažji od predhodnika, model brez strehe pa je težji (1.715 kg), a vseeno kar 100 kilogramov lažji od prejšnjega XKR-ja.
Jaguarjevi strokovnjaki so, da bi voznikom olajšali in izboljšali vijuganje po cestah, v vozilo vgradili kar nekaj napredne tehnologije. Tu mislimo na sistem CATS (Computer Active Technology Suspension) ali aktivno podvozje, prestavna ročica je nameščena na volanski obroč in omogoča ekstremno hiter prenos moči ...
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje