Na slovenskih cestah so namreč nekoč dokaj priljubljeni izdelki italijanske znamke postali redkost, krivde pa verjetno ni mogoče iskati v samih modelih. Neopaznost temelji seveda na številu vozil, oblikovno pa so izdelki Lancie brez dvoma precej opazni. To je mogoče reči tudi za novinko v ponudbi, ki se predstavlja z uporabno karoserijsko drugačnostjo kot petvratni model, čeprav so oblikovalci uspešno zamaskirali drugi par vrat.
Pri izdelovalcu poudarjajo, da bodo lahko kupci poskrbeli tudi za temeljito "individualizacijo", saj naj bi bilo mogočih kar 600 prilagoditev različnim okusom in potrebam posameznikov. Serijsko ponudbo opreme v potniški kabini predstavljajo tri osnovne ravni, nato pa so mogoče različne prilagoditve.
Trije bodo tudi motorji v začetni ponudbi, in sicer 1,2-litrski 8v z največjo močjo 51 kilovatov (69 KM), drugi bo 0,9-litrski twinair z največjo močjo 63 kilovatov (85 KM), ki bo na voljo tudi v kombinaciji z robotiziranim samodejnim menjalnikom DFN, tretji pa turbodizelski 1,3-litrski multijet II z največjo močjo 63 kilovatov (95 KM). V vseh različicah lancie ypsilon bo vgrajen sistem start/stop, izdatna pa bo tudi raven varnostne opreme.
Za najcenejšo različico bodo morali kupci na slovenskem trgu odšteti 10.500 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje