V primerjavi z neposrednim predhodnikom je tudi karavan za 97 milimetrov daljši in ima 50 milimetrov daljšo medosno razdaljo, kar pozitivno vpliva na prostor, namenjen potnikom in prtljagi. Kljub temu pa prvi cilj le niso družinski uporabniki, ampak prej tisti, ki zaradi službenih ali še pogosteje prostočasovnih dejavnosti potrebujejo velik prtljažnik. Pri BMW-ju se v zvezi z njim radi ponosno pohvalijo, da s 495 litri prostornine vodijo pred primerljivo konkurenco.
Kot se spodobi za sodobne karavane, pa ne ponujajo le praznega prostora, ampak tudi uporabne detajle, ki služijo pritrjevanju posameznih kosov prtljage, ali različne dodatke, ki povečajo uporabnost prtljažnika. Po potrebi pa je mogoče povečevati tudi prostor, namenjen prtljagi, športnim rekvizitom in podobnemu, saj se zadnja klop zlaga po delih v razmerju 40:20:40.
Da ne bi bil novinec le avto za prtljago, pa so med drugim poskrbeli z izdatno ponudbo tehnološko napredne opreme in zmogljivimi pogonskimi agregati. Ob prihodu na trg lahko kupci izbirajo med bencinskim štirivaljnikom z močjo 180 kilovatov (245 KM), dizelskim štirivaljnikom z močjo 135 kilovatov (184 KM) in optimiziranim šestvaljnikom s 190 kilovati (258 KM).
Za trenutno najcenejšega v ponudbi BMW 320d morajo kupci odšteti 38.200 evrov. Novembra pa bodo ponudbo razširili še s tremi različicami, med katerimi bo tudi vstopni BMW 316d s ceno 33.400 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje