Avtomobili so se v zadnjih letih z vgradnjo naprednih tehnologij za udobje in varnosti tako podražili, da je marsikdo pomislil, da bo za kakšno leto, dve ali še več njegov avto še dober. S tem ne skopari le pri udobju, ampak tudi pri varnosti. A bi lahko bilo drugače. Za isti mesečni obrok, kot ga plačuje za svoje vozilo z več deset tisoč kilometri, lahko dobi nov avto z nič kilometri in zavarovanjem.
Trgovci vam bodo po novem z veseljem brez popusta prodali avto, ki stane trideset tisoč evrov po ceni, kot bi šlo za avtomobil v vrednosti dvajset tisočakov. V Avtomobilnosti smo preverili, kako je to mogoče?
"Zakaj bi čakal, da otroci odrastejo in da so stari 15 let, če lahko danes, ko so stari pet let, kupiš avto, ki je prostoren, varen, ki zadostuje trenutnim potrebam te družine," pravi direktor Toyota Slovenija Primož Tiringar.
V tujini že ustaljen način
Avtomobilski trgovci ponujajo različne oblike financiranja, kreditiranje, lizing. Ampak pri teh na mesečne obroke razdelimo celoten znesek avta. Tokrat pa govorimo o finančnem produktu, kjer bo na mesece razdelil le izgubljeno vrednost v času naše uporabe avta. Pogoj, da se izračun izide, je, da se že na začetku odločimo, da bomo avto po koncu odplačevanja, običajno po štirih ali petih letih, prodali nazaj trgovcu.
Direktorica Marketinga pri Adriaticu Anja Porta Petkovšek pravi, da je to v tujini že ustaljena navada in da že danes večina voznikov svoja vozila financira na ta način, pri nas pa smo še na začetku: "Delež tovrstnega financiranja v Sloveniji trenutno predstavlja pet odstotkov celotnega portfelja, v Zahodni Evropi pa že presega 60 odstotkov. Prav zato kupcu nudimo financiranje za takšno vozilo na enaki višini mesečnega obroka kot za neki običajen avto z bencinskim motorjem."
Enak mesečni obrok za novo kot prej za staro
Tiringar dodaja, da ko stranki povedo, da bo plačevala enak mesečni znesek za novo vozilo kot za vozilo, ki ga trenutno vozi in je staro, vidi smisel v menjavi. "Stranki pojasnimo, da lahko avto pripelje in ga pusti pri nas in da za enak mesečni obrok dobi popolnoma nov avto, z nič prevoženimi kilometri, z garancijo, tudi na baterijo pri naših hibridih, je pa to stvar, ki je vredna premisleka."
Direktor Toyota Slovenija pravi, da so ljudje že navajeni plačevati mesečni obrok za različne storitve, tako se bomo navadili tudi za avtomobile. Na ta način nam ne bo treba več let varčevati, da si bomo lahko za 20 tisoč evrov privoščili avto B- ali C-razreda.
Če vedno menite, da vam prodajamo čudežno zgodbo, potem vas moramo razočarati. Gre za premišljen koncept, v katerem sta zmagovalca obe strani.
Kakšne koristi imajo trgovci, da so postali tako radodarni? To izveste v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje